کد خبر : 1814891 | 21 اسفند 1400 ساعت 08:20 | 535 بازدید | 1 دیدگاه

هدف تیم ملی کبدی زنان طلای هانگژو است

مربی تیم ملی کبدی زنان گفت: پیش‌بینی برای بازی‌های آسیایی هانگژو سخت است اما سعی و تلاش همه ما این است که با دست پر و مدال طلا برگردیم.

هدف تیم ملی کبدی زنان طلای هانگژو است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سلیمه عبدالله در خصوص شرایط تیم ملی کبدی زنان اظهار کرد: پنجمین اردو از ۱۸ تا ۲۷ اسفند انجام خواهد شد. تاکنون ورزشکاران به یک آمادگی ۴۰ تا ۵۰ درصدی رسیده‌اند و در ادامه راه هم برای بازی‌های آسیایی به آمادگی کامل خواهند رسید.

مربی تیم ملی کبدی در ادامه در خصوص دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی کبدی زنان گفت: دیدار تدارکاتی قطعا برای تیم ملی در نظر گرفته شده است اما هنوز مشخص نیست که این دیدارها با کدام کشورها خواهد بود. قرار است ایران به زودی میزبان دیدارهای تدارکاتی باشد. همچنین تیم ملی برای دیدار تدارکاتی به کشورهای دیگر اعزام می‌شود. باید بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوت و شرایط کشورهای دیگر آشنا شوند تا بتوانند خود را با شرایط مسابقات وقف دهند.

کاپیتان سابق تیم ملی کبدی زنان در خصوص جوانگرایی تیم ملی گفت: برای مسابقات آسیایی جاکارتا تقریبا یک تغییر در ترکیب تیم ملی داشتیم و تقریبا بیشتر نفرات عوض شدند. اکنون هم قطعا تغییرات خواهیم داشت. هر بازیکنی که توانایی و توانمندی بیشتری داشته باشد قطعا در تیم ملی حضور خواهد داشت. هر ورزشکاری که در اوج آمادگی باشد به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام خواهد شد. قطعا از تجربه بازیکنانی که در جاکارتا در تیم ملی بودند استفاده خواهیم کرد تا یک تیم خوب را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

عبدالله‌بخش  در ادامه گفت: در حال حاضر ۲۸ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. اردوی پنجم همانطور که گفتم در اسفند برگزار خواهد شد و ششمین اردوی ما از ۶ فروردین استارت خواهد خورد. 

مربی تیم ملی کبدی زنان در خصوص حفظ عنوان قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است. نمی‌توان گفت که مدال طلا را می‌توان گرفت یا خیر. قطعا شیوع کرونا کارها را سخت‌تر کرد. تمرینات بازیکنان کمتر و مسابقات تعطیل شد و مشکلات زیادی وجود داشت. با همه این شرایط سعی و تلاش ما این است که به امید خدا بازیکنان از هانگژو با دست پر و با مدال طلا برگردند. کادر و بازیکنان همه تلاش خود را برای این امر خواهند کرد تا باز هم این موفقیت برای کبدی زنان ایران رقم بخورد.

دیدگاه‌ها