کد خبر : 1815151 | 22 اسفند 1400 ساعت 15:30 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

در باد این پیروزی نمی خوابیم

آنچلوتی: پی اس جی را بردیم ولی قهرمان که نشده‌ایم

کارلو آنچلوتی تاکید کرد که پیروزی بزرگ بر پی اس جی باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان رئال نخواهد شد.

آنچلوتی: پی اس جی را بردیم ولی قهرمان که نشده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از برتری 3-1 بر پی اس جی و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فردا در لالیگا به مصاف مایورکا خواهد رفت. بازی در زمین مایورکا برگزار خواهد شد. کهکشانی ها با اختلاف هشت امتیازی نسبت به سویا صدرنشین هستند.
 

1696298

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« حس خوبی داریم و روند صعودی تیم مطلوب است. روی دور پیروزی قرار داریم و همه بازیکنان نیز در دسترس هستند. مایورکا فردا همه توانش را برابر ما خواهد گذاشت و هیچ بازی در لالیگا ساده نیست. توازن زیادی بین تیم ها وجود دارد و در مقطع پایانی فصل، همه تیم ها نهایت انرژی خود را خواهند گذاشت تا به پیروزی برسند.»

پیروزی باشکوه برابر پی اس جی و صعود به دور بعد لیگ قهرمانان:« بیش از اهمیت بُعد ورزشی باید بگویم که از لحاظ جو هیجانی پس از بازی همه چیز فوق العاده بود. هواداران ما را به جلو هدایت کردند و از لحاظ احساسی و هیجانی بازی در سطحی دیگر قرار داشت. این حمایت هواداران و جوی که ایجاد کردند، بسیار بسیار مهم بود. جو برنابئو همیشه به ما برای رسیدن به پیروزی کمک می کند. از شادی هواداران خیلی خوشحالم.»

1698202

 

مدیریت هیجان:« سرخوشی و شادی بی حد و حصر نه در میان بازیکنان و نه مدیران وجود ندارد. تازه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیده ایم و رئال به چنین بردهایی عادت دارد. این در تاریخ رئال است. ما یک بازی بزرگ را در لیگ قهرمانان بردیم و حالا به لالیگا فکر می کنیم.»

لیدر در رختکن:« این از خوش شانسی رئال است که یک لیدر در رختکن ندارد و در تیم چندین ستاره بزرگ چنین وظیفه ای را برعهده گرفته اند. لوکا مودریچ، کریم بنزما، تونی کروس، مارسلو و.....مایه مباهات تیم و کادر فنی هستند.»

تشویق شدن امباپه در برنابئو و صحبت با او:« خودم زمانی که برای رم بازی می کردم در سن سیرو از سوی هواداران میلان تشویق شدم. معمولا وقتی با میلان به رم می رفتم نیز تشویق می شدم. هواداران فوتبال دوست دارند بازی بازیکنان باکیفیت را تماشا کنند. پس از اتمام مسابقه، فقط با مارکو وراتی صحبت کردم چون بازیکن خودم بود و فرصت نشد با امباپه حرف بزنم.»

پایان قرارداد 4 بازیکن رئال:« این به باشگاه ارتباط دارد ولی در این مورد بین ما هماهنگی 100 درصدی وجود دارد و مشکلی نیست. هر تصمیمی باشگاه بگیرد، با موافقت من بوده است.»

دیدگاه‌ها