کد خبر : 1815199 | 22 اسفند 1400 ساعت 21:14 | 24.2K بازدید | 7 دیدگاه

جدیدترین واکنش رئیس بارسا به احتمال جذب هالند

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا یک بار دیگر به شایعه جذب ارلینگ هالند واکنش نشان داد.

جدیدترین واکنش رئیس بارسا به احتمال جذب هالند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در سال های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده نام این ستاره نروژی تقریبا در لیست خرید تمام تیم های بزرگ اروپایی قرار بگیرد. بارسلونا نیز خواهان توافق با ارلینگ هالند شده و خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه در ماه های اخیر فعالیت خود برای توافق با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن جوان را آغاز کرده است.

با این حال قطعاً بارسا کار آسانی برای جذب ارلینگ هالند نخواهد داشت. به خدمت گرفتن این بازیکن هزینه نقل و انتقالاتی بالایی را طلب می‌کند، در حالی که بلوگرانا در وضعیت اقتصادی خیلی خوبی به سر نمی‌برد. از طرف دیگر وجود رقبایی نظیر منچسترسیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید در راه جذب ستاره نروژی، یکی دیگر از مصائب بارسا در راه نهایی کردن این انتقال بزرگ است.

1639717

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا که پیش از این نیز درباره احتمال جذب هالند صحبت کرده بود حالا یک بار دیگر این کار را انجام داده است.‌ او در واکنش به سوالی پیرامون این موضوع گفت: "هالند؟ حتی اگر ما بهترین وضعیت اقتصادی را هم داشتیم برخی عملیات‌های نقل و انتقالاتی را انجام می‌دادیم. ما هیچ کاری ‌که این باشگاه را در معرض خطر بیشتری قرار دهد؛ انجام نخواهیم داد."

با توجه به این پاسخ خوان لاپورتا به نظر می رسد که شانس انتقال ارلینگ هالند به بارسلونا کاهش یافته است. از طرف دیگر اخیراً نشریات انگلیسی مدعی شدند که منچسترسیتی شانس بالایی برای جذب این ستاره نروژی دارد اما قطعاً رئال نیز تا آخرین لحظه ناامید نخواهد شد.

دیدگاه‌ها