کد خبر : 1815209 | 22 اسفند 1400 ساعت 21:44 | 62.2K بازدید | 18 دیدگاه

واکنش جدید رونالدو به رکوردشکنی تاریخی (عکس)

کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود به رکورد شکنی جدیدش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در 37 سالگی نیز در سطح اول فوتبال دنیا می‌درخشد و بازیکنی تعیین کننده محسوب می شود. رونالدو شب گذشته و در جریان پیروزی 3-2 منچستر یونایتد برابر تاتنهام در اولدترافورد موفق به ثبت هت‌تریک شد تا نشان دهد که هنوز هم یک فوق ستاره کاملاً آماده و سرحال است که می تواند تفاوت‌ها را رقم بزند.

رونالدو با سه گلی که برابر تاتنهام به ثمر رساند یک رکورد جدید را هم به نام خود ثبت کرد. کریستیانو رونالدو با 807 گل در مسابقات رسمی و با عبور از رکورد جوزف بیکان، عنوان بهترین گلزن در تاریخ فوتبال را از آن خود کرده و به رکورد درخشان 59 هت‌تریک در دوران ورزشی خود رسیده است. 

رونالدو ساعتی پیش در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و یک بار دیگر به این رکورد شکنی واکنش نشان داد. او نوشت: "مفتخرم که تنها 6 ماه پس از تبدیل شدن به برترین گلزن ملی جهان، با تبدیل شدن به برترین گلزن باشگاه های جهان، بر یک چالش دیگر غلبه کردم. چیزی جز احترام به روماریو، یکی از بهترین مهاجمان تمام دوران وجود ندارد! از همه بازیکنانی که در طول دوران حرفه‌ای ام با آنها برخورد کرده‌ام، از همه باشگاه‌هایی که نماینده آن‌ها بودم تشکر می کنم. همچنین از همه هوادارانم و مهم‌تر از همه از خانواده فوق‌العاده‌ام تشکر می‌کنم.  من بدون شما نمی‌توانستم این کار را انجام دهم!"
 

شیاطین سرخ در ادامه فصل به دنبال کسب سهمیه و البته درخشش و رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان در فصل جاری هستند و برای رسیدن به این هدف، باید یک کریستیانو رونالدوی آماده و سرحال مانند بازی دیشب در اختیار داشته باشند.

1698371

دیدگاه‌ها