کد خبر : 1815346 | 23 اسفند 1400 ساعت 20:35 | 19.8K بازدید | 6 دیدگاه

غیبت احتمالی برابر آرسنال؛

بدشانسی کلوپ؛ مصدومیت بدموقع محمد صلاح

ممکن است محمد صلاح در بازی حساس لیورپول ‌مقابل آرسنال غایب باشد.

بدشانسی کلوپ؛ مصدومیت بدموقع محمد صلاح

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح پس از غیبت در تمرین روز دوشنبه لیورپول، ممکن است دیدار حساس این تیم در لندن و مقابل آرسنال در استادیوم امارات را از دست بدهد. این ستاره مصری تنها پنج دقیقه پس از اینکه با خونسردی پنالتی خود را تبدیل به گل کرده و دروازه برایتون را باز کرد، زمین را ترک کرده و مستقیما راهی رختکن شد. پس از این دیدار یورگن کلوپ فاش کرد که محمد صلاح آسیب دیده و شرایط او باید در روزهای آتی مورد بررسی قرار گیرد.

1698614

اما سایت لیورپول اکو امروز در گزارشی مدعی شد آزمایشات جدیدی روی پای این بازیکن صورت گرفته و فعلا به او توصیه شده در تمرینات لیورپول شرکت نکند. البته باشگاه توضیح بیشتری در این‌ رابطه ارائه نداده، اما احتمال غیبت محمد صلاح در مسابقه حساس چهارشنبه شب مقابل آرسنال در استادیوم امارات وجود دارد. با توجه به فرم فوق العاده خود این بازیکن و لیورپول، این بدترین مقطع ممکن برای مصدومیت ستاره مصری بود. 

پنالتی محمد صلاح مقابل برایتون، بیست و هشتمین گل او در یک فصل فوق العاده دیگر در تمامی مسابقات و بیستمین گل او در لیگ برتر بود.  آرسنال در هفته‌های اخیر در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و کار لیورپول برابر این تیم، بدون در اختیار داشتن محمد صلاح دشوارتر از قبل خواهد شد. مرسی سایدی‌ها فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به سه امتیاز رسانده و هرگز نمی‌خواهند در این بازی امتیاز از دست بدهند.

دیدگاه‌ها