کد خبر : 1815500 | 24 اسفند 1400 ساعت 22:42 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

امری: می‌خواهیم در تورین قهرمان داستان باشیم

اونای امری، سرمربی ویارئال از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی بر یوونتوس می‌گوید.

امری: می‌خواهیم در تورین قهرمان داستان باشیم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال در حالی فردا شب در تورین دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس را برگزار خواهد کرد که تیم اونای امری برای پیروزی و صعود امیدوار است. زیردریایی‌های زرد در بازی رفت با نتیجه 1-1 بیانکونری را متوقف کردند و فردا شب به دنبال خلق شگفتی در تورین خواهند بود. 

اونای امری، سرمربی ویارئال در نشست خبری پیش از بازی برابر یوونتوس گفت: "ما ثابت کردیم که می‌توانیم رقابت کنیم و واکنش نشان دهیم، در بازی رفت به تساوی رسیدیم و کیفیت خود را نشان دادیم."

1698802

وی افزود: "البته نمایش ما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که یوونتوس یکی از کاندیداهای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. ما می‌خواهیم کار خود را انجام دهیم و سعی کنیم ثابت کنیم که شایسته حضور در اینجا هستیم. ما به تورین آمده‌ایم که قهرمان داستان باشیم."

امری در ادامه گفت: "بدون قانون گل‌های خارج از خانه، فکر می‌کنم بازی‌های بیشتری به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود، بنابراین ما برای این حالت آماده می‌شویم. یووه در مقابل هوادارانش توانایی زیادی دارد و آنها به سختی شکست می‌خورند و قدرت دفاعی قوی دارند، به‌علاوه بازیکنانی که می‌توانند تفاوت را ایجاد کنند. ما باید توپ را به‌خوبی حفظ کنیم تا یووه آن را به‌دست نیاورد و این به معنای تهاجمی بودن است.  ما می‌دانیم که آنها مدعی صعود هستند اما ما هم اعتماد به‌نفس لازم را داریم."
 

دیدگاه‌ها