کد خبر : 1815555 | 25 اسفند 1400 ساعت 11:29 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

مگوایر: بازیکنان اتلتیکو با هر تماسی نقش زمین می‌شدند

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، از سبک بازی بازیکنان اتلتیکو مادرید به شدت انتقاد کرد.

مگوایر: بازیکنان اتلتیکو با هر تماسی نقش زمین می‌شدند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 
بازی رفت دو تیم در شهر مادرید و به میزبانی اتلتیکو برگزار شده بود و با تساوی 1-1 به پایان رسید تا شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی در بازی شب گذشته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند و یونایتد از دور  رقابت‌ها حذف شود. 
سبک بازی خاص اتلتیکو که در طول این سال‌ها منتقدان بسیاری در اروپا داشته بار دیگر پس از بازی شب گذشته از سوی کادر فنی و بازیکنان یونایتد هم مورد انتقاد قرار گرفت. 

 

1677928


مگوایر پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این چیزی نیست که من بخواهم درباره آن نظر بدهم اما استفاده از این سبک در اروپا.... هر بار که ما با هر بازیکن تماس داشتیم روی زمین می‌افتاد و خطا اعلام می‌شد. آنتونی الانگا بلند شد تا ضربه سر بزند و یان اوبلاک به او ضربه زد اما خطا به سود آنها اعلام شد.»
کاپیتان یونایتد با اشاره به حذف تیمش برابر اتلتیکو اظهار داشت:« سبک بازی آنها متفاوت بود اما شاید ما باید از این شکست درس بگیریم و رشد کنیم. ما بسیار ناراحت و ناامید شدیم و آمادگی خودمان را از دست دادیم و نتوانستیم پویایی کافی را در زمین داشته باشیم. این چیزی است که باید در طول این مدت از آن یاد بگیریم.»

دیدگاه‌ها