کد خبر : 1815889 | 27 اسفند 1400 ساعت 12:56 | 3.9K بازدید | 3 دیدگاه

ساوت‌گیت: هرگز به خط زدن مگوایر فکر نکردم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، حمایت کاملش از هری مگوایر را ابراز کرد.

ساوت‌گیت: هرگز به خط زدن مگوایر فکر نکردم

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی انگلیس برای برگزاری دیدارهای دوستانه برابر سوییس و ساحل عاج اعلام شد. 
هری مگوایر یکی از دو مدافع منچستریونایتد است که در فهرست اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی انگلیس حضور دارد. لوک شاو نیز دیگر مدافع از جمع بازیکنان شیاطین سرخ است که برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در این دو دیدار به اردوی این تیم دعوت شده است.  
این بازیکن روزهای سختی را در ترکیب یونایتد سپری کرده است. در جریان شکست 0-1 برابر اتلتیکو مادرید و حذف از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در حالیکه او از زمین بازی بیرون میرفت تا جایش را به خوان ماتا بدهد، از سوی هواداران حاضر در اولدترافورد هو شد. 

 

1679492


با این حال ساوت‌گیت تاکید دارد که هرگز به دعوت نکردن این بازیکن به اردوی تیم ملی فکر نکرده است. سرمربی تیم ملی انگیس گفت:«این که هری را دعوت نکنم هرگز حتی به ذهن من خطور نکرد. این که او را دعوت نکنیم هرگز جزو برنامه‌های ما نبود.»
او با تمجید از عملکرد و سابقه این بازیکن اظهار داشت:« او یکی از بهترین مدافعان میانی ما است. من همیشه به خاطر این که ثبات نداشتم مورد انتقاد قرار می‌گرفتم اما فراز و نشیب بسیاری در فوتبال وجود دارد. ما در بسیاری از پست‌ها رقابت بیشتری در تیم داریم.»
یکی از غایبان این فهرست که توجه بسیاری را جلب کرده مارکوس راشفورد است. با این حال بسیاری انتظار داشتند که با توجه به فرصت کمی که در این فصل برای حضور در ترکیب به او داده شد و همچنین عدم درخشش او در ترکیب، این بازیکن در فهرست اعلام شده از سوی ساوت‌گیت حضور نداشته باشد.

دیدگاه‌ها