کد خبر : 1815998 | 28 اسفند 1400 ساعت 10:02 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

میکا ریچاردز:

مگوایر باید بازوبند کاپیتانی را به رونالدو بدهد

میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، معتقد است که مگوایر در شرایطی نیست که بازوبند کاپیتانی یونایتد را در اختیار داشته باشد.

مگوایر باید بازوبند کاپیتانی را به رونالدو بدهد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بحرانی در منچستریونایتد همچنان ادامه دارد و شکست 0-1 برابر اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و حذف از این رقابت‌ها شرایط را بدتر کرده است. 
عملکرد ضعیف مگوایر در دیدارهای اخیر باعث شده که این بازیکن تحت شدیدترین انتقادها قرار بگیرد و روزهای بدی را پشت سر بگذارد. 
میکا ریچاردز در مقاله‌ای که برای روزنامه دیلی میل نوشت به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد که نباید فشار کاپیتانی یونایتد نیز به مشکلات این بازیکن انگلیسی اضافه شود. 
این مدافع سابق سیتی در بخشی از این مقاله نوشت:«هری مگوایر در نقش خود به عنوان کاپیتان منچستریونایتد نیاز به کمک دارد. شاید اینطور به نظر برسد که من هم همراه سیل انتقادات شده‌ام اما واقعا اینطور نیست. مطرح کردن این سوال که آیا ممکن است بازوبند برای مدتی کوتاه در اختیار کریستیانو رونالدو قرار بگیرد زیر سوال بردن توانایی یا شخصیت هری نیست.»

 

1692203


او با اشاره به شرایط سخت این بازیکن در هفته‌های اخیر اضافه کرد:«هری در حال حاضر روزهای سختی را از نظر آمادگی سپری می‌کند. انتقاد از بازیکنی که در سطح مورد انتظار قرار ندارد اشکالی ندارد و دفاع از افراد هم کار من نیست، اما این که به انتقال بازوبند به رونالدو تاکید میکنم به دلیل شرایطی است که هری از نظر شخصی با آن درگیر است.»
ریچاردز درباره انتقاداتی که این بازیکن با آنها مواجه است اظهار داشت:«او در جایگاهی قرار دارد که انتقادات در شبکه‌های اجتماعی ممکن است به سطحی باورنکردنی برسد. او کاپیتان یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست و ممکن است 10 هزار توییت خیلی زود به 100 هزار توییت انتقادی برسد. این موضوع برای او تبدیل به اتفاقی شخصی شده و بهتر است بازوبند کاپیتانی را به رونالدو بدهد تا شرایط کمی آرام شود.»

دیدگاه‌ها