کد خبر : 1816601 | 04 فروردين 1401 ساعت 15:49 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیته: نیمار به این شرایط پرفشار عادت دارد

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل مدعی شد نگرانی در مورد نیمار را با خود این بازیکن در میان می‌گذارد.

تیته: نیمار به این شرایط پرفشار عادت دارد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد حضور نیمار در تمرینات پاری‌سن ژرمن در شرایطی نامطلوب و نگران کننده و خراب شدن رابطه این ستاره برزیلی با باشگاه شنیده شده بود. البته حالا نیمار برای دیدار تشریفاتی سلسائو با شیلی راهی اردوی تیم ملی برزیل شده و امیدوار به فراموش موقت اتفاقات اخیر است. تیته در مصاحبه‌ای تاکید کرد هر چه باشد در رختکن خواهد ماند و نیمار همیشه در اردوی برزیل رفتاری حرفه‌ای از خود نشان داده است.

1700649

تیته گفت: "در حقیقت نگرانی‌هایی وجود دارد، اما مسائلی در یک تیم وجود دارد که در رختکن باقی خواهد ماند. مواردی خاص هستند که در خارج از میدان و در فضایی صمیمی بین ما روشن می‌شود. اگر یکی از مربیان من در زمانی که بازیکن بودم مشکلاتم را علنا فاش می‌کرد؛ من حتما اعتراض می‌کردم. ‌با بازیکنان تیم ملی برزیل همان رفتاری را انجام می‌دهم که دوست داشتم مربیان با من انجام دهند. 

هرگاه نیمار به تیم ملی دعوت می‌شود، همیشه استعداد و حرفه‌ای بودن خود را نشان می‌دهد. واقعیت‌های باشگاه با شرایط در تیم ملی متفاوت است. چندین بازیکن در باشگاه خود با مشکلاتی روبه‌رو شده و با آمادگی به اردوی تیم ملی آمده‌اند. نیمار از گذشته به بازی کردن تحت‌ فشار عادت کرده است و قرار نیست فشار مضاعفی به بازیکن وارد کنیم. آنقدر به نیمار اعتماد داریم که در بازی پنج‌شنبه مقابل تیم ملی شیلی از نیمار به‌عنوان یک مهاجم مرکزی در زمین استفاده کنیم. اما در صورت حضور در این پست نیز نیمار از آزادی کامل برای حرکت در زمین و داشتن فضا برای بروز خلاقیت و شجاعت خود برخوردار خواهد بود."

دیدگاه‌ها