کد خبر : 1816674 | 05 فروردين 1401 ساعت 02:12 | 276K بازدید | 55 دیدگاه

شوک ایتالیایی؛ قهرمان یورو به جام‌جهانی نمی‌رود (عکس)

تیم ملی ایتالیا با شکست ۱-۰ مقابل مقدونیه شمالی از رسیدن به فینال پلی آف جام جهانی بازماند.

شوک ایتالیایی؛ قهرمان یورو به جام‌جهانی نمی‌رود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که کمتر از ۱۰ ماه قبل قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ را جشن گرفت، امشب در نیمه نهایی پلی آف جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و امیدهایش برای رسیدن به جام جهانی قطر را از دست داد.

ایتالیایی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که امرسون می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
برتری ایتالیا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 19 براردی صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم دقیقا به جایی رفت که دروازه بان مقدونیه حضور داشت.
در ادامه شاگردان مانچینی چند موقعیت خوب دیگر هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
در نیمه دوم هم ایتالیا تیم برتر میدان بود و موقعیت های بهتری داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه مقدونیه پیش رفتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این فرصت ها یکی بعد از دیگری از دست برود. 
در حالی که به نظر می رسید بازی به وقت اضافی کشیده خواهد شد، این مقدونیه بود که در دومین دقیقه از وقت های اضافی نیمه دوم به گل رسید. روی یک شروع مجدد از مقابل دروازه مقدونیه بود که توپ با دخالت بویان میوفسکی به الکساندر ترایکوفسکی رسید و او هم با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه دوناروما فرستاد.

1700859

در ثانیه های باقی مانده ایتالیا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد و در دقیقه 5+90 فلورنزی می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به بازیکن حریف برخورد کرد و به بیرون رفت تا بازی در نهایت با برتری 1-0 مقدونیه به پایان برسد و ایتالیا برای دومین دوره پیاپی از رسیدن به جام جهانی بازبماند. 

1700861

دیدگاه‌ها