کد خبر : 1816779 | 06 فروردين 1401 ساعت 09:08 | 44K بازدید | 14 دیدگاه

برتری پرگل آرژانتین با گلزنی کاپیتان مسی

تیم ملی آرژانتین با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با سه گل از سد ونزوئلا عبور کند.

برتری پرگل آرژانتین با گلزنی کاپیتان مسی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که در مرحله مقدماتی این دوره از جام جهانی بر خلاف دوره گذشته با اقتدار عمل کرده و خیلی زود صعود خود به قطر 2022 را قطعی کرده بود، بامداد امروز نمایش بسیار خوبی برابر ونزوئلا داشت و با گلزنی لیونل مسی با نتیجه 0-3 این تیم را شکست داد.

1701058
1701062

آرژانتین بازی را بهتر آغاز کرد و در اواسط نیمه اول و بعد از خلق یکی دو موقعیت به گل اول خود دست یافت. ارسال زمینی رودریگو دی پائول در مرکز محوطه به نیکو گونزالز رسید و او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند تا آلبی سلسته با همین یک گل برتری راهی رختکن شود.

آرژانتین در نیمه دوم نیز تیمی هجومی نشان داد و در نهایت در دقیقه 78 به گل دوم هم دست یافت. رودریگو دی پائول باز هم در نقش گل ساز ظاهر شد و این بار آنخل دی ماریای تازه وارد بود که موفق به باز کردن دروازه تیم ملی ونزوئلا شد. 

اما دو دقیقه بعد این بار پاس فنی آنخل دی ماریا در محوطه به لیونل مسی رسید. کاپیتان آرژانتین با استپ سینه ای تماشایی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و در نهایت با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان لیونل اسکالونی با اقتدار و برتری 0-3 در دیدار مقابل ونزوئلا به پیروزی دست یابند. آرژانتین در شرایطی مساعد حالا در انتظار قرعه کشی جام جهانی و مشخص شدن نام رقبای خود در تورنمنت پیش رو است. همچنین آرژانتین با این پیروزی به رکورد 30 بازی شکست ناپذیری در تمام رقابت ها رسید.


1701056

دیدگاه‌ها