کد خبر : 1816780 | 06 فروردين 1401 ساعت 09:50 | 173.5K بازدید | 31 دیدگاه

جام را در دستان تو می‌خواهیم؛

این لیونل مسیِ مرموز؛ تجدیدنظر خواهم کرد! (عکس)

هواداران تیم ملی آرژانتین بدرقه ای با شکوه برای ستاره های این تیم تدارک دیده بودند.

این لیونل مسیِ مرموز؛ تجدیدنظر خواهم کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که پیش از این صعود خود را به قطر 2022 قطعی کرده بود، بامداد امروز در خانه با سه گل از سد ونزوئلا گذشت و در آخرین مسابقه خانگی خود در مرحله مقدماتی در مقابل هواداران با اقتدار به پیروزی رسید. طرفداران آلبی سلسته در پایان مسابقه به شدت به تشویق تیم پرداختند و با سر دادن شعار "جام را در دستان لیونل مسی می‌خواهیم" تاکید کردند آرزویی جز قهرمانی در قطر 2022 ندارند. 

1701066
1701067

لیونل مسی نیز بابت این بدرقه ویژه از هواداران تیم ملی آرژانتین تشکر کرد و مدعی شد هر بار رفتاری واقعا دوستانه و محبت آمیز از آنها می بیند. همچنین مسی تاکید کرد بعد از جام جهانی در رابطه با خیلی موارد تجدید نظر خواهد کرد و البته شاید کمتر کسی متوجه شد دقیقا منظور این بازیکن چیست.

لیونل مسی گفت: "حقیقت این است که ما انتظار چنین نتایجی را داشتیم، در واقع با این بازیکنان نمی توان نتایجی جز این را از تیم ملی آرژانتین انتظار داشت. پس از سپری شدن روزهایی دشوار، حالا اتحاد بالایی بین مردم آرژانتین و تیم ملی وجود دارد. باید از این شب لذت برد و ما وظیفه خود را به خوبی انجام دادیم.

1701070
1701068

مدت هاست در اردوی تیم ملی آرژانتین حس خوبی دارم و شرایط حتی قبل از قهرمانی در کوپا آمه ریکا نیز اینگونه بود. گروه فوق العاده ای هستیم، هواداران به من خیلی محبت دارند و همیشه لطف خود را نشان می دهند. این حمایت باعث می شود همه چیز به طور طبیعی جریان یابد و اوضاع در داخل و خارج از زمین راحت تر به نظر برسد. کسب پیروزی به زیباتر و آسان‌تر شدن شرایط کمک می کند. هر بار به آرژانتین می آیم مورد حمایت قرار می گیرم و بابت این لطف از هواداران ممنونم.

برتری مقابل ونزوئلا سخت بود، در ابتدا فضای لازم را پیدا نمی کردیم و آنها خیلی عقب دفاع می کردند. در ادامه سعی کردیم توپ را سریع حرکت دهیم و در نیمه اول نیز چند موقعیت داشتیم. در ادامه و با زدن گل اول شرایط راحت تر شد و با ورود آنخل دی ماریا به زمین هنگام مالکیت توپ بهتر عمل کردیم. نمی دانم بعد از جام جهانی چه خواهم کرد، اما فعلا من به تورنمنتی که در راه است فکر می کنم و بعد از قطر باید خیلی مسائل را دوباره ارزیابی کنم.

فعلا دیدار با اکوادور به عنوان آخرین بازی مرحله مقدماتی باقی مانده است. بعد از جام جهانی نمی دانم چه می شود و فعلا به مسابقات تیم در جولای، سپتامبر، اکتبر و سپس مرحله نهایی جام جهانی فکر می کنم. فراتر از اینکه خوب یا بد باشم، موارد زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها تجدیدنظر کنم."

1701072
1701071
1701065

دیدگاه‌ها