کد خبر : 1816852 | 06 فروردين 1401 ساعت 18:46 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی بزرگ لهستان؛ لوا به بازی سرنوشت‌ساز می‌رسد؟

روبرت لواندوفسکی در تمرینات تیم ملی لهستان از ناحیه زانو احساس درد داشته است.

نگرانی بزرگ لهستان؛ لوا به بازی سرنوشت‌ساز می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، رفته‌رفته به مهم‌ترین مقاطع فصل نزدیک‌تر می‌شویم. جایی‌که لیگ‌های اروپایی به پایان خود نزدیک‌تر می‌شوند و لیگ قهرمانان اروپا نیز با رسیدن به مراحل نهایی با جذابیت و اهمیت دنبال می‌شود.

بایرن مونیخ از آن دست تیم‌هایی است که مانند هر سال مدعی کسب عنوان قهرمانی در هر دو رقابت بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود. آنها در حال حاضر صدرنشین بوندس‌لیگا بوده و شانس اول قهرمانی رقابت‌ها هستند و در چمپیونزلیگ نیز با غلبه بر سالزبورگ به جمع هشت تیم نهایی مسابقات راه یافتند.

1701190

چند روز پیش بود که رابرت لواندوفسکی در تمرینات بایرن مونیخ دچار مصدومیت شد. به جز بازی های مهمی که باواریایی ها در ادامه فصل پیش رو دارند قطعاً تیم ملی لهستان نیز حساب ویژه ای روی این فوق ستاره خود باز کرده است. لهستان که بعد از حذف روسیه به خاطر مسائل مربوط به جنگ به شکل مستقیم راهی فینال پلی آف شد باید سه شنبه شب به مصاف سوئد برود و در صورت پیروزی به جام جهانی صعود خواهد کرد.

با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که رابرت لواندوفسکی همچنان از ناحیه زانو احساس درد می‌کند و حتی قرار است در تمرین امروز تیم ملی لهستان نیز به شکل انفرادی تمرین کند. البته گزارش های منتشره حکایت از آن دارد که مصدومیت لوا خیلی هم جدی نیست و او احتمالاً مشکلی برای دیدار برابر سوئد نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها