کد خبر : 1816938 | 07 فروردين 1401 ساعت 14:40 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

دعوت کی‌روش از دو مدافع به تیم ملی مصر

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر تصمیم گرفت تا از دو مدافع برای حضور در دیدار برگشت برابر سنگال دعوت کند.

دعوت کی‌روش از دو مدافع به تیم ملی مصر

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر تصمیم گرفت رامی ربیعه و علی جبر مدافعان الاهلی و پیرامیدز را برای پیوستن به لیست فراعنه احضار کند.

تیم ملی مصر خود را برای برگزاری مسابقه برگشت برابر سنگال در تاریخ 9 فروردین در داکار پایتخت سنگال آماده می کند. بازی رفت با یک گل به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.

در بازی رفت که در قاهره و در حضور پرتعداد هواداران مصری برگزار شد، شاگردان کی روش با گل زود هنگام و دقیقه 4 مدافع حریف به پیروزی رسیدند. جایی که محمد صلاح روی پاس خوب عمرو السولیه در موقعیت تک به تک با ادوارد مندی قرار گرفت که ضربه ستاره مصر پس از اصابت به تیرک افقی دروازه، به پای سالیو سیس مدافع حریف برخورد کرد و وارد دروازه شد.

این دیدار شاهد مصدومیت محمد عبدالمنعم مدافع تیم ملی مصر بود و غیبت او در بازی برگشت مقابل شیرهای ترنگا قطعی شد. ضمن اینکه محمود حمدی به دلیل دریافت کارت زرد در این مسابقه، 2 کارته شد و بازی برگشت را از دست داد.

بر اساس بیانیه ای که فدراسیون فوتبال مصر پس از بازی منتشر کرد، عبدالمنعم در نیمه اول بازی با سنگال دچار شکستگی بینی شد و این بازیکن تحت عمل جراحی اضطراری قرار گرفت.

بر همین اساس، باشگاه های الاهلی و پیرامیدز درخواستی را از سوی کادرفنی تیم ملی مصر دریافت کردند که رامی ربیعه (28 ساله) و علی جبر (33 ساله) برای حضور در اردوی تیم ملی مصر فراخوانده شدند.

دیدگاه‌ها