کد خبر : 1817039 | 08 فروردين 1401 ساعت 13:25 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش فن خال به فن دایک: مربی تصمیم‌گیرنده است

انتقاد ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، از تاکتیک لوییس فن خال چندان به مذاق این مربی خوش نیامده است.

واکنش فن خال به فن دایک: مربی تصمیم‌گیرنده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند روند خوبی را پس از حضور فن خال روی نیمکت این تیم داشته و این هفته نیز موفق شد با نتیجه 2-4 برابر دانمارک به پیروزی برسد. 
این مربی هلندی از زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی این کشور موفق شده در هشت بازی دو تساوی و شش پیروزی به دست آورد اما به نظر می‌رسد که کاپیتان این تیم چندان از سیستم مورد نظر او راضی نیست. 
فن دایک پس از پیروزی برابر دانمارک مدعی شده بود که در حال تمرین کردن برای سازگاری با سیستم جدید است اما همچنان استفاده از ساختار 3-3-4 را ترجیح می‌دهد، هرچند اضافه کرده بود که در نهایت تصمیم‌گیری برعهده مربی تیم ملی است. 

 

1650981


حالا به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها چندان به مذاق فن خال خوش نیامده و این سرمربی تیم ملی هلند انتظار نداشته که کاپیتان تیمش پس از نتایج موفقیت‌آمیز اخیر چنین اظهاراتی را مطرح کند. 
تیم ملی هلند سه‌شنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت و این مربی 70 ساله در کنفرانس خبری پیش از این بازی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مطرح شده از سوی این مدافع لیورپول گفت:« من می‌دانم که فن دایک آن سیستم را ترجیح می‌دهد. او همیشه به صورت علنی این موضوع را مطرح کرده است. وقتی من در ماه سپتامبر به این تیم آمدم نیز ما این بحث را داشتیم. با این حال این سرمربی هر تیم است که درباره تاکتیک مورد استفاده در آن تیم تصمیم‌گیری می‌کند.»

دیدگاه‌ها