کد خبر : 1817180 | 09 فروردين 1401 ساعت 15:47 | 25.8K بازدید | 6 دیدگاه

اوج گرفتن شایعات با سفر آسنسیو به میلان (عکس)

گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، به میلان بار دیگر افزایش یافت.

اوج گرفتن شایعات با سفر آسنسیو به میلان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در تابستان 2023 به پایان می‌رسد اما  هنوز هیچ مذاکره‌ای برای تمدید این قرارداد از سوی مدیران این باشگاه با او صورت نگرفته است. 
همین موضوع و البته نیمکت نشینی این بازیکن در سانتیاگو برنابئو باعث شد که صحبت‌هایی درباره احتمال جدایی او از این تیم به گوش برسد. یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها که نامش در چند فصل اخیر بارها در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده باشگاه میلان است. 
حالا سفر این هافبک اسپانیایی به شهر میلان به همراه همسرش باعث شد تا شایعات درباره انتقال او به سن سیرو شدت بگیرد. او با انتشار تصویری از خودش در کنار ساندرا گارال در صفحه اینستاگرامش از سفر به ایتالیا در طول وقفه دیدارهای ملی خبر داد. 

 

1701678


کالچومرکاتو مدعی شده که آسنسیو در رئال مادرید خوشحال و راضی است اما نگران است که با پیوستن کیلیان امباپه به تیم کارلو آنچلوتی در پایان فصل جاری، مدت زمان حضورش در میدان کمتر از قبل شود و این موضوع برای او قابل پذیرش نیست. 
آسنسیو در حال حاضر دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی در رئال دریافت می‌کند اما آینده او در برنابئو تا حد زیادی به برنامه‌های باشگاه برای چند فصل پیش رو نیز بستگی دارد. این بازیکن 26 ساله این فصل در 33 بازی برای رئال بازی کرده و در 17 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است. 
میلان و رئال مادرید به زودی برای صحبت و مذاکره درباره آینده و شرایط براهیم دیاز با یکدیگر دیدار خواهند کرد اما گفته می‌شود که آسنسیو احتمالا یکی از نام‌هایی است که در این مذاکرات مطرح خواهد شد.

دیدگاه‌ها