کد خبر : 1817243 | 09 فروردين 1401 ساعت 20:46 | 34.3K بازدید | 10 دیدگاه

فیلیپ لام:

قرعه مهم نیست؛ آلمان در جام‌جهانی می‌درخشد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان عنوان کرد آماده بودن تیم ها بسیار مهمتر از قرعه سخت و آسان در جام جهانی است.

قرعه مهم نیست؛ آلمان در جام‌جهانی می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر روز جمعه برگزار می‌شود و تیم های راه یافته به جام جهانی حریفان خود را خواهند شناخت. برای فیلیپ لام بازیکن سابق آلمان این قرعه کشی تعیین کننده نیست و برای او اهمیتی ندارد چرا که از نظر او آلمان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در تورنمنت های بزرگ است.

1346061

 

فیلیپ لام قهرمان سابق جهان در مورد قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که این جمعه در دوحه برگزار می شود، گفت:« من زمانی که در تیم ملی آلمان بودم برابر تیم های مختلفی در جام جهانی به میدان رفتم. در بعضی از دوره ها که گروه ما سخت بود هر ۳ بازی را بردیم و با ۹ امتیاز از مرحله گروهی عبور کردیم ولی این برای قهرمانی کافی نبود. نمی توان گفت گروه سخت یا آسان بهتر است. آماده شدن برای چنین تورنمنتی مهم است. از الان چند ماه تا شروع جام جهانی مانده است و مهمترین موضوع این است که اتحاد و هماهنگی زیادی بین بازیکنان تیم ایجاد شود. در این صورت بدون توجه به حریفان در زمین حاضر خواهیم شد و بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.»

 

لام که بعد از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ۱۱۳ بازی ملی از تیم ملی کشورش کناره گیری کرد در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:« ما همیشه یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. ما یک ملت فوتبالی هستیم و در هر نسلی فوتبالیست‌های بزرگی را به دنیا معرفی می‌کنیم. انتظار داریم در این دوره تیم ملی آلمان نتایج درخشانی در جام جهانی کسب کند.»

آلمان به احتمال بسیار زیاد در سید دو جام جهانی حضور خواهد داشت و باید دید با چه تیم هایی روبرو می شود. این تیم در دوره قبل جام جهانی با سوئد، مکزیک و کره جنوبی همگروه بود اما شکست برابر کره در روز پایانی باعث شد تا تیم یواخیم لوو از رسیدن به دور بعدی رقابت ها بازماند.

دیدگاه‌ها