کد خبر : 1817341 | 10 فروردين 1401 ساعت 15:55 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت فن دایک از صلاح: شکست انگیزه پیروزی است

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، امیدوار است که ناراحتی صلاح از عدم صعود به جام جهانی به نفع این باشگاه شود.

حمایت فن دایک از صلاح: شکست انگیزه پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر شب گذشته در چارچوب مسابقات پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف سنگال رفت و با قبول شکست در ضربات پنالتی از صعود به این رقابت‌ها بازماند. 
صلاح به عنوان اولین پنالتی‌زن مصر پشت ضربه قرار گرفت اما نتوانست توپش را به گل تبدیل کند و همین موضوع باعث ناراحتی شدید این ستاره لیورپول پس از پایان بازی شد. 
با این حال فن دایک امیدوار است که ناراحتی این بازیکن از ناکامی در صعود به جام جهانی قطر انگیزه‌ای باشد که شرایط را در ادامه فصل برای لیورپول بهبود ببخشد. 

 

1655438


این مدافع هلندی پس از تساوی 1-1 شب گذشته در دیدار دوستانه برابر تیم ملی آلمان درباره شرایط صلاح به خبرنگاران گفت:« مشخصا برای محمد و برای مصر ناراحت هستم اما فوتبال گاهی به این شکل پیش می‌رود.»
او ابراز امیدواری کرد که صلاح ادامه فصل را با موفقیت پیش ببرد و اظهار داشت:« من اطمینان دارم که او این ناامیدی را به موفقیت در ادامه فصل تبدیل خواهد کرد. ما هنوز در تمامی رقابت‌ها شانس قهرمانی داریم و بنابراین او می‌تواند دستاوردهای بسیاری داشته باشد.»
فن دایک همچنین به سادیو مانه به خاطر صعود تیم ملی سنگال به جام جهانی 2022 قطر تبریک گفته و اضافه کرد:« بهترین آرزوها را برای مانه دارم و با توجه به این که او هم در تیم حضور دارد، به چنین خوش شانسی و موفقیتی نیاز دارد.»
لیورپول که پیش از این عنوان قهرمانی جام اتحادیه را از آن خود کرده همچنان شانس بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در ادامه فصل را دارد.

دیدگاه‌ها