کد خبر : 1817368 | 10 فروردين 1401 ساعت 19:55 | 69.2K بازدید | 5 دیدگاه

من هم زحمت این تیم را کشیدم چرا فحش می‌دهید؟

رافت: آقای مازیار زارع! تو کجا قایقران کجا؟

سرمربی شهرداری آستارا از رفتار کادر ملوان و تماشاگران این تیم بسیار ناراحت است و از نیاز ملوانی‌ها به فرهنگ‌سازی می‌گوید.

رافت: آقای مازیار زارع! تو کجا قایقران کجا؟

به گزارش "ورزش سه"، پایان رافت، سرمربی شهرداری آستارا پس از شکست مقابل ملوان درحالی که بسیار از اتفاقات پیش آمده عصبی بود در کنفرانس خبری شرکت کرد. بخشی از حرف‌های او قابلیت نگارش ندارد و مشروح صحبت‌های او را می‌خوانید:

او در مورد این مسابقه گفت: این بازی خیلی برای ملوان مهم بود؛ بردند، مبارک بازیکنان باشد نه باشگاه ملوان! بازیکنان فوق العاده بودند و جنگیدند. من به باشگاه ملوان نمی‌توانم تبریک بگویم. من خودم بازیکن ملوان بودم و در این تیم زحمت کشیدم. من سال ۷۲ آمدم در همین انزلی و سرمربی من آقای بهمن صالح‌نیا بود؛ تیم مقابل فوتبال بازی می‌کرد تشویق می‌شد و این‌همه فحش نمی‌دادند. چرا باید شهر من را فحش بدهند؟ من از این ناراحتم وگرنه فوتبال برد و باخت دارد. تماشاگر باید بیاید لذت ببرد و ملوان فرهنگ‌سازی کند.

او در مورد اتفاقات پیش آمده و فحاشی‌ها با دلخوری اضافه کرد: آقای پژمان نوری که الان مدیرعامل شدی، آقایی که داری هزینه می‌کنی، آقای مازیار زارع تو می‌گویی من ندیدم؟ کل ورزشگاه آقای بابک پورغلامی را دیده است. پورغلامی می‌آید برای من مشت نشان می‌دهد و جو درست می‌کند؟ قبل از گل کل شهر مرا فحش می‌دهند؛ کی مردم انزلی با آستارایی‌ها مشکل داشتند که الان دومین بارش است؟

رافت در پایان بیان کرد: این فوتبال چقدر ارزش دارد؟ اگر این صحبت‌ها را نکنم به مردم آستارا ظلم کرده‌ام. من که نمرده‌ام. من برای ملوان جان کندم ولی برای افتخار شهرم به آستارا آمده‌ام. برای سربلندی شهرم تلاش کرده‌ام. خدا رحمت کند سیروس قایقران را ولی آقای مازیار زارع خیلی مانده تو بشوی سیروس قایقران، تو کجا و سیروس قایقران کجا؟ یک خورده به فرهنگتان برسید. لیگ برتر می‌روید، نوش جان‌تان. ورزشگاه ساختید، بازیکن آوردید و این همه هزینه کرده‌اید چرا نیایید لیگ برتر؟ ولی یک مقدار هم بروید فرهنگ‌تان را درست کنید. بروید از بهمن صالح‌نیا یاد بگیرید، او بزرگ فوتبال گیلان است، کِی چنین چیزهایی به شاگردانش یاد داده است؟

دیدگاه‌ها