کد خبر : 1817402 | 11 فروردين 1401 ساعت 10:09 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

صلاح از فوتبال ملی خداحافظی می‌کند؟

ویدئویی از رختکن مصر پس از بازی با سنگال منتشر شده که در آن صلاح بازیکن تیم ملی مصر در جمع اعضای این تیم صحبت هایی را مطرح می‌کند.

صلاح از فوتبال ملی خداحافظی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح پس از شکست و ناکامی در صعود به جام جهانی با چهره ای متاثر در جمع بازیکنان حاضر شد و در حضور اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر گفت: «مفتخرم که در‌ کنار شما بازی کردم. چه در کنار شما حضور داشته باشم و چه نباشم، این مسئله باعث افتخار من بود.»

در این لحظه وزیر ورزش مصر حرف او را قطع کرد و گفت: «تیم ملی مصر با شما زنده است.»

صلاح سپس ادامه داد: «در بازی سنگال اتفاقاتی رخ داد امکان دخالت در آن وجود نداشت؛ به خصوص که باخت برابر سنگال، برای دومین بار و در ضربات پنالتی رخ داد.»

سپس وزیر ورزش و جوانان مصر خطاب به بازیکنان تیم ملی اعلام کرد: «ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. اتفاقی بود که افتاد؛ شما کار خود را انجام دادید.»

او افزود: «با هواداران صحبت کنید و به آنها بگویید که ناراحت هستید. شما شکست نمی‌خورید و ما دوباره در کنار هم تیم را خواهیم ساخت.»

صبحی در پایان صحبت هایش گفت: «خداوند هر چه را که مقدر کرده باشد، انجام می‌دهد. شما همه تلاش خود را انجام دادید و همه کشورتان را دوست دارید؛ شما توانستید بازی را تا ضربات پنالتی حفظ کنید اما خدا از قبل همه چیز را مشخص کرده بود.»

سپس محمد الننی دیگر بازیکن تیم ملی مصر تاکید کرد که غم و اندوه بازیکنان به این دلیل است که آنها در رسیدن به رویایی که به شدت به دنبال آن بودند، موفق نشدند اما ناکامی در راهیابی به جام جهانی می‌تواند نقطه ای باشد که تیم مصر کار بعدی خود را از آنجا آغاز کند.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال سنگال با شکست دادن مصر در ضربات پنالتی در مرحله مقدماتی جام جهانی، به جام جهانی 2022 راه یافت.

دیدگاه‌ها