کد خبر : 1817475 | 11 فروردين 1401 ساعت 20:35 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

نورافکن نیاز به استراحت داشته باشد، بازی نمی کند

نویدکیا: منصوریان، نفت آبادان را متحول کرد

سرمربی سپاهان اصفهان می گوید بعدا درباره جدایی مرزبان و محمود فکری از کادرفنی تیم صحبت خواهد کرد.

نویدکیا: منصوریان، نفت آبادان را متحول کرد

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا قبل از دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حضور یافت و در این خصوص صحبت کرد.
او صحبت هایش را اینطور شروع کرد: قطعا بازی خیلی سختی خواهیم داشت. همیشه از نوع بازی صنعت نفت لذت می‌برم و فکر می‌کنم نوع فوتبال خوزستان را این تیم حفظ کرده است.
سرمربی سپاهان با اشاره به وضعیت نفت آبادان تاکید کرد: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد منصوریان تیم را به اینجا برساند و متحول کرده و نتایج درخشانی کسب کند. این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و ما کار سختی در آبادان داریم. 
نویدکیا ادامه داد: باید همه تلاشمان را بکنیم تا بازی خوبی انجام دهیم. شاید هم قرعه خوبی داریم چون بعد از این بازی باید به عربستان برویم و در آب و هوایی نزدیک به آنجا کار کنیم. خیلی خوشحالم به آبادان آمدم و حس خوبی به این شهر دارم. 
سرمربی سپاهان درباره اینکه امید نورافکن در تیم ملی بازی کرده و شاید برای بازی با نفت خسته باشد، گفت: او ریکاوری کرده ولی اجازه تمرین زیادی به این بازیکن ندادیم و باید ببینیم شرایط چگونه است و آیا می‌توانیم از نورافکن استفاده کنیم یا خیر. فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد چون بازیکنان الان حرفه‌ای تر شده و خودشان را خیلی خوب آماده می‌کنند. البته او دو بازی سنگین و یک پرواز طولانی داشته است. باید شرایطش را بسنجیم و اگر نیاز به استراحت داشته باشد از او استفاده نمی‌کنیم. 
او درباره اضافه شدن مارتینس مربی خارجی به کادرفنی سپاهان گفت: دو همکارم، آقای مرزبان و آقای کریمی در کنارم نیستند و در آینده درباره آنها صحبت می‌کنم. دوست داشتم همکار‌های خودم در کنارم باشند ولی الان وقتش نیست و درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم. دیدیم نیاز است که فرد دیگری کنارمان باشد تا کمک کند. افراد زیادی به من معرفی شدند ولی ما دیدیم ایشان (مارتینس) در باشگاه‌های بزرگی مربیگری کرده و حتی در تیم ملی عربستان بوده است. حس کردم او شرایط بهتری دارد و می‌تواند به تیم کمک کند. می‌دانم ایشان تازه آمده و برای شناخت بچه‌ها و تیم مقداری زمان می‌برد ولی فکر می‌کنم در بازی‌های آسیایی  بتواند به تیم کمک کند. 
نویدکیا درباره غایبان سپاهان برای بازی با نفت آبادان افزود:مشکل خاصی نداریم و در تعطیلات همه آماده شدند. فقط روی جلال علی محمدی ریسک نکردیم و او را در بازی فردا در اختیار نداریم.

دیدگاه‌ها