کد خبر : 1817476 | 11 فروردين 1401 ساعت 21:37 | 22.5K بازدید | 5 دیدگاه

بازی سپاهان نقطه عطفی برای تیم ما خواهد بود

منصوریان: همین امشب برای حضور هواداران کاری کنند

سرمربی صنعت نفت می‌گوید امیدوار است مشکل حضور هواداران در استادیوم در بازی مقابل سپاهان برطرف شود.

منصوریان: همین امشب برای حضور هواداران کاری کنند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی سپاهان حاضر شد و پس از تبریک‌های نوروزی در ابتدا گفت: به کاروان تیم سپاهان، دوست و هم‌دوره قدیم‌مان آقای نویدکیا و مجموعه آن‌ها خوش آمد می‌گویم. امیدوارم میزبان خیلی خوبی برای آنها باشیم. بهترین فصل به اینجا تشریف آورده‌اند و می‌توانند از بهترین هوای کشور استفاده کنند و امیدوارم همه چیز برای آن‌ها خوب باشد و ما بتوانیم میزبان خوبی برای آنها باشیم. بازی بسیار سختی با این تیم داریم؛ در مصاحبه‌های قبلی و کانال‌های تلویزیونی و ورزشی گفتم آن‌ها یکی از تیم‌هایی هستند که فوتبال را خوب و روان بازی می‌کنند. بازی بسیار زیبا و در عین حال بسیار سختی خواهیم داشت.

منصوریان اضافه کرد: فردا نقطه عطفی برای جوانان تیم ما و کسانی که می‌خواهند خودشان را در فوتبال کشور مطرح کنند خواهد بود. من این صحبت را قبل از بازی با استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر با بچه‌ها کردم و گفتم اگر می‌خواهید در فوتبال کشور مطرح شوید و سر زبان‌ها بیفتید نباید اجازه دهید پرسپولیس از اینجا برنده خارج شود و در تهران باید بهترین بازی‌تان را مقابل استقلال انجام دهید. خداراشکر دو یا سه بازی سنگین به جز بازی با سپاهان داریم که می‌تواند ویترین خیلی خوبی برای جوانان ما باشد. تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

او در مورد شرایط تیم‌شان پیش از این دیدار بیان کرد: حدود ده، دوازده روز از وقت‌مان را برای آنالیز تیم سپاهان گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کردیم و بچه‌ها ازنظر روحی، روانی و جسمانی کامل هستند. فقط طبق آخرین خبری که داریم دو یا سه بازیکن ما چهارکارته شدند. با توجه به اینکه تیم ما تکنیکی و فیزیکی بازی می‌کند، تعداد کارت زردها بالاست. تا جایی که به ما اعلام کردند آقای جبیره، محمود مطلق‌زاده و حکیم نصاری چهارکارته هستند اما جوانان دیگر باید جای آن‌ها را پر کنند.

او در مورد اینکه سپاهان نماینده ایران در آسیا خواهد بود و پس از این بازی در آسیا بازی دارد گفت: اول از همه برای تیم‌های سپاهان و فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم چون در کنج اسم‌ فولاد و سپاهان، ایران نوشته می‌شود و در جام باشگاه‌های آسیا پرچم مقدس کشورمان خورده می‌شود؛ برای دو نماینده‌مان آرزوی موفقیت می‌کنم. درصورتی که ما باید چهار نماینده می‌داشتیم اما من فکر می‌کنم هر بازی جایگاه خودش و سه امتیاز را دارد و دست تیم سپاهان به لحاظ تعداد بازیکن و نفراتی که دارد کاملا باز است و ملاحظات را کادر فنی خودشان را می‌دانند اما ما با تمام قوا به زمین می‌رویم.

منصوریان در مورد ملی‌پوشان امید صنعت نفت توضیح داد: بنزین سبزمان این روزها کمک‌مان می‌کند؛ سه بازیکن در تیم ملی امید دارم که می‌توانستیم هفت تا داشته باشیم ولی چون آقای مهدوی‌کیا تصمیم گرفت تیمی کم سن و سال‌تر را ببرد، شش هفت بازیکن ما شانس نداشتند اما سه بازیکن ما در تیم امید راضی کننده بودند. سی دقیقه آخر جوانان خیلی به ما کمک می‌کنند.

او در پایان در خصوص بدون تماشاگر شدن بازی گفت: در مورد تماشاگران من تا دو دقیقه قبل از کنفرانس فکر می‌کردم قطعا تماشاگر داریم. من در مدیریت کلان استان دخالتی ندارم. سه سال زمان برده که هوادار ما به استادیوم بیاید و از مسئولین شهر خواهش می‌کنم که تدبیری که صلاح شهر در آن است را بیاندیشند. اگر برای مسئولین شهر امکان دارد تعهدی بدهند تا هواداران ما سی درصد بیایند و حداقل من یک بار شانس این را داشته باشم هواداران را ببینم. من هر دفعه که آمدم به عنوان سرمربی حریف بود و استادیوم پر بود. انشاالله تا همین امشب کاری کنند که هواداران ما بیایند‌. من یزله آنها را خیلی دوست دارم. حال‌مان در آبادان خوب است و جنس اخلاقی من با مردم آبادان جفت و جور است. حالا که شهر انقدر مهمان دارد راه دوری نمی‌رود چهار، پنج هزار نفر به استادیوم بیایند‌.

دیدگاه‌ها