کد خبر : 1817528 | 12 فروردين 1401 ساعت 14:12 | 36.9K بازدید | 6 دیدگاه

کارلتو همچنان کرونا مثبت

قطعی؛ یک آنچلوتی دیگر سرمربی رئال برابر سلتا!

تست کرونای سرمربی ایتالیایی رئال همچنان مثبت است و در بازی فردا پسرش مربی تیم خواهد بود.

قطعی؛ یک آنچلوتی دیگر سرمربی رئال برابر سلتا!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که دیدارهای باشگاهی به دلیل برگزاری دیدارهای ملی در وقفه بهار 2022 و انجام بازی‌های پلی‌آف جام جهانی قطر تعطیل شده، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فعلا قادر به همراهی تیمش در تمرینات نخواهد بود. 

1702345


باشگاه رئال مادرید دو روز پیش اعلام کرد که کارلو آنچلوتی به کرونا مبتلا شده و در حال حاضر وارد قرنطینه شده تا منتظر منفی شدن تستش باشد. در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه آمده:« باشگاه رئال مادرید اعلام می‌کند که کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، با تست مثبت کرونا روبه‌رو شده است.»

1702363


تست امروز کارلتو نیز مثبت بود و به این‌ترتیب او بازی فردا برابر سلتا را از دست خواهد داد. طبق ادعای مارکا، آنچلوتی از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی نیست و پزشکان اعلام کرده‌اند که او بهتر است حتی در صورت منفی شدن تست نیز رئال را در سفر به ویگو همراهی نکند. 

مربی رئال در بازی حساس برابر سلتا پسرش داویده آنچلوتی خواهد بود.به نظر نمی‌رسد کارلتو برای همراهی رئال در بازی چهارشنبه بعد مقابل چلسی مشکلی داشته باشد و تست او تا آن زمان منفی خواهد شد و از لحاظ بدنی نیز به شرایط مطلوبی خواهد رسید. آخرین تمرین رئال امروز ساعت 16 به‌وقت محلی انجام خواهد شد و سپس راهی ویگو خواهند شد. پیروزی در این بازی پس از شکست 0-4 در ال‌کلاسیکو برای رئال حیاتی است.

دیدگاه‌ها