کد خبر : 1817559 | 12 فروردين 1401 ساعت 18:20 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورتا باهوش است

واکنش سیمئونه به مصاحبه رئیس بارسا در مورد ژوائو

خوان لاپورتا، رئیس بارسا در مصاحبه اخیر خود به ستایش از مهاجم پرتغالی اتلتیکو پرداخته بود.

واکنش سیمئونه به مصاحبه رئیس بارسا در مورد ژوائو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا در زمین خود میزبان آلاوس است. تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه این روزها روی فرم است و شانس اول برد در بازی فردا نیز محسوب می‌شود. سرمربی آرژانتینی که اخیرا بیش از گذشته روی ژوائو فلیکس حساب می‌کند و این مهاجم پرتغالی را به روزهای خوب خودش برگردانده، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر خوان لاپورتا، رئیس بارسا در مورد ژوائو واکنش نشان داد.

1683988

 

 لاپورتا سه روز پیش در مصاحبه با راک 1 گفته بود:« من علاقه زیادی به او دارم. مدیر برنامه او از این موضوع باخبر است. او بازیکن بزرگی است و من دوستش دارم. درست است که احتمال معاوضه با گریزمان وجود دارد. ما سعی کردیم اما اتلتیکو نمی‌خواهد او را از دست بدهد.»


سیمئونه درپاسخ به لاپورتا گفت:«تعحب نمی‌کنم که رئیس باهوشی چون خوان لاپورتا اینچنین درست و صحیح در مورد ژائو حرف بزند.»

1702416

 

ال چولو ادامه داد:« ژوائو شرایط خوبی دارد و بدون مشکل تمرین کرده، پس برای بازی فردا در دسترس است. ژوائو و گریزمان در بازی‌های اخیر زوج خوبی بوده‌اند و هر دو نیز برای بازی فردا می‌توانند در ترکیب باشند ولی ما کانیا، سوارز و کوریا را هم داریم. هر مهاجمی روی فرم باشد و بتواند به تیم کمک کند، شانس بازی خواهد داشت.»

وضعیت سوارز:« او هم مانند هر بازیکن دیگری که برای قرار گرفتن در ترکیب تلاش می‌کند، برایم یک مهره مهم است. لوئیس فصل گذشته در سطح عالی ظاهر شد و طبعا از او انتظار بیشتری دارم. در نیمه دوم بازی با رایو موقعیت بسیار واضحی برای گلزنی داشت و همیشه خودش را در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌دهد. واضح است که به او ایمان داریم.»

دیدگاه‌ها