کد خبر : 1817568 | 12 فروردين 1401 ساعت 19:44 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

این‌جا لذت خواهید برد‌

بکام: برگزاری جام جهانی در قطر فوق‌العاده است

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس از برگزاری جام جهانی در قطر بسیار رضایت دارد.

بکام: برگزاری جام جهانی در قطر فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم تمامی اعتراضات به میزبانی قطر در سال‌های اخیر، امروز بالاخره قرعه کشی جام جهانی 2022 در قطر آغاز خواهد شد. دیوید بکام، ستاره محبوب فوتبال انگلیس تاکید کرد برگزاری جام جهانی در قطر فواید فراوانی داشته و هواداران فوتبال از سفر به این کشور لذت خواهند برد.

دیوید بکام گفت: "این لحظه‌ای بزرگ و واقعا الهام بخش برای همه مردم قطر است. من همیشه در مورد میراث جام جهانی برای قطر و البته همچنین میراث این تورنمنت در هر کشوری صحبت کرده‌ام. این همان چیزی است که برگزاری جام جهانی برای یک ملت به ارمغان می‌آورد و این یک لحظه الهام بخش است. 

1493902

این تورنمنت فرصتی برای نشان دادن عشق به فوتبال، تاریخ و فرهنگ برای قطر است. حضور تعدادی از بزرگترین بازیکنان فوتبال در قطر، لحظه بزرگی برای این کشور و منطقه خواهد بود. هواداران نیز تجربه بسیار خوبی خواهند داشت. در گذشته هواداران مجبور بودند برای تماشای مسابقات به شهرهای مختلف سفر کنند، اما در قطر آنها می‌توانند بیش از یک مسابقه در روز را تماشا کنند. 

نزدیکی شهرها و استادیوم‌های برگزاری مسابقات یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. مسافتی که یک تیم باید طی کند حدود 40 تا 45 دقیقه با اتوبوس است. در آن جام‌ جهانی‌هایی که من در آنها حضور داشتم، گاهی ممکن بود روند ریکاوری دو یا سه روز طول بکشد و قطر مجموعه کاملی برای بازیکنان خواهد بود. من فکر می‌کنم از برگزاری تورنمنت در قطر لذت خواهند برد. غذاهای فوق العاده، استقبال گرم مردم محلی و موارد فراوانی برای دیدن و لذت بردن در کنار فوتبال وجود خواهد داشت."

دیدگاه‌ها