کد خبر : 1817758 | 13 فروردين 1401 ساعت 23:27 | 24.9K بازدید | 15 دیدگاه

کورتوا: نمی‌دانم که مستحق پیروزی بودیم یا نه

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید‌ می‌گوید این تیم سه امتیاز مهم را مقابل سلتاویگو کسب کرده است.

کورتوا: نمی‌دانم که مستحق پیروزی بودیم یا نه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه به‌وجود آمده به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، رقابت‌های لالیگا امشب برای رئال مادرید پیگیری شد و این تیم در بالایدوس مهمان سلتاویگو بود؛ دیدار دشواری که نهایتاً با دو گل کریم بنزما از روی نقطه پنالتی با نتیجه 2-1 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در پایان بازی گفت: "ما اینجا سختیِ زیادی کشیدیم. تمام بازی‌هایی که اینجا انجام داده‌ام بسیار سخت بوده است. نمی‌دانم که مستحق برد بودیم یا نه زیرا در نیمه اول دو سیو داشتم. 

سلتا توپ را خوب حرکت می‌دهد، آنها بسیار فشرده هستند و در نیمه اول ما خوب پرس نکردیم و آنها ‌می‌توانستند به‌راحتی بازی کنند. ما کمی کار را برای خودمان پیچیده کردیم، در نهایت سه امتیاز بسیار مهم وجود دارد و بازی آینده در لیگ‌ قهرمانان."

1702850

رئال مادرید چهارشنبه شب در یک بازی حساس از سری مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت. تیبو کورتوا در این‌باره گفت: "برنده شدن در بازی امروز بسیار مهم بود. با این حال چلسی در بازی خانگی خود شکست خورد اما آنها چهارشنبه بسیار قدرتمند خواهند بود. ما گاهی اوقات نمی‌توانیم با شدت و فشردگی لازم عمل کنیم و چلسی در این زمینه بسیار خوب است."

دیدگاه‌ها