کد خبر : 1817848 | 14 فروردين 1401 ساعت 16:18 | 23.9K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش:

رکوردشکنی بنزما؛ تخت گاز به سمت آقای گلی

کریم بنزما بی شک بهترین بازیکن فصل رئال است و چیزی تا اولین عنوان اقای گلی خود در لالیگا فاصله ندارد.

رکوردشکنی بنزما؛ تخت گاز به سمت آقای گلی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار برابر سلتاویگو در هفته سی ام رقابت های لالیگا با نتیجه 1-2  به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل رئال را در این بازی کریم بنزما از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. جالب اینکه داور بازی یک ضربه پنالتی دیگر هم برای رئال گرفت که بنزما نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

1702842

 

کاپیتان فرانسوی رئال مادرید در ۳۴ بازی که در فصل جاری برای این تیم به میدان رفته ۳۴ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل داده است. پیش از این بهترین رکورد گلزنی بنزما 33 گل بود که فصل 19-2018 به ثبت رساند. بنزما چهارمین بازیکن تاریخ لالیگا شد که در یک بازی دو پنالتی را گل می کند و یکی را از دست می دهد. بنزما با 24 گل زده بی تردید آقای گل لالیگا خواهد شد. نفر دوم انیس اونال از ختافه با 14 گل زده است.

1702833

 

آخرین باری که سه ضربه پنالتی در یک بازی برای رئال گرفته شده است به ۱۸ سال قبل برمی گردد. رئال دومین تیم لالیگا پس از اوویدو(1996) است که در یک بازی بیرون از خانه سه پنالتی به سودش اعلام می شود.

رئال با پیروزی که در این بازی به دست آورد با ۶۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کرد و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شد.

دیدگاه‌ها