کد خبر : 1817983 | 15 فروردين 1401 ساعت 12:01 | 39.2K بازدید | 9 دیدگاه

آدرین رابیو:

داور نتیجه دربی را تعیین کرد!

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس به عملکرد داوری دیدار تیمش در مقابل اینتر اعتراض داد.

داور نتیجه دربی را تعیین کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که رکورد 16 بازی شکست ناپذیری در سری آ را پیش از مسابقه دیشب با اینتر ثبت کرده بود، در خانه با ضربه پنالتی هاکان چالهان اوغلو برابر نراتزوری 1-0 شکست خورد تا دیگر شانس چندانی برای فتح سری آ نداشته باشد. آدرین رابیو در پایان این دیدار از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و مدعی شد تصمیمات داور نتیجه دربی ایتالیا را تعیین کرده است.

1703173

آدرین رابیو گفت: "من از عملکرد خودم و تیم راضی هستم. ما یک بازی فوق العاده داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. درست مانند لیگ قهرمانان اروپا ما فقط با اختلاف یک گل مغلوب شدیم و از نظر من یوونتوس در هر دو مسابقه بهتر از تیم مقابل بازی کرد. ما دو بار توپ را به دیرک دروازه اینتر زدیم و شاید باید یک پنالتی هم باید به سود یوونتوس اعلام می شد. از نظر من این داور نتیجه مسابقه بازی اینتر را تعیین کرد. فکر می کنم خطا روی دنیس زکریا در داخل محوطه رخ داد و این یک اتفاق مهم بود که متاسفانه جریان بازی را تغییر داد.

VAR این اتفاق را بررسی کرد، جایی که داور یک ضربه ایستگاهی را برای فشار روی زکریا درست در لبه محوطه جریمه اعلام کرد و اعتقاد داشت که به وضوح روی خط نیست. ما می خواستیم پیروز شویم، اینتر را در در جدول سری آ پشت سر بگذاریم و روی ناپولی و میلان فشار وارد کنیم. هنوز امتیازهای زیادی تا پایان فصل وجود دارد که می توانیم به حساب خودمان واریز کنیم، اما در این شرایط دیگر صحبت از فتح اسکودتو دشوار است."

دیدگاه‌ها