کد خبر : 1817995 | 15 فروردين 1401 ساعت 12:47 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش متفاوت آلومینیوم در ۲ بازی(آمار)

شاگردان رحمتی عملکرد بهتری نسبت به دیدار اخیرشان ارائه کردند که البته با کسب امتیاز برای آنها همراه نبود.

نمایش متفاوت آلومینیوم در ۲ بازی(آمار)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در حالی به شب گذشته دیدار خارج از خانه مقابل فجر شهید سپاسی شیراز را با تساوی بدون گل به پایان رساند که از نظر آماری شرایط بهتری نسبت به دیدار هفته بیست و سوم برابر تراکتور ارائه داد ولی در رسیدن به گل بدشانس بود و به کسب یک امتیاز بسنده کرد.

شاگردان سید مهدی رحمتی در دیدار مقابل فجر سپاسی با وجود عدم گلزنی، آمار پاس و مالکیت توپ بیشتری نسبت به حریف‌شان داشتند و با نمایش مالکانه قصد داشتند از عقب و میانه زمین بازی‌سازی کرده و خلق موقعیت کنند که این آمار بهتر نسبت به شیرازی‌ها منجر به گل برای آلومینیوم‌سازان نشد.

آلومینیوم اراک در نخستین مسابقه با هدایت رحمتی مقابل تراکتور، ۳۷۶ پاس با دقت ۷۹ درصدی و مالکیت توپ ۵۰ درصدی داشت که این آمار در دیدار دیروز برابر فجر سپاسی کاملا تغییر کرد و بهبود یافت؛ هرچند سه امتیاز را برای آنها به ارمغان نیاورد.

شاگردان رحمتی در دیدار مقابل فجر سپاسی ۵۵۳ پاس با دقت ۸۴ درصدی داشتند و همچنین ۶۰ درصد مالکیت توپ و میدان را اختیار گرفتند، در حالی که فجری‌ها با وجود موقعیت‌ها بیشتر، در این مسابقه ۳۶۶ پاس با دقت کمتر نسبت به آلومینیوم دادند و البته در نهایت سهم هر دو تیم یک امتیاز شد.

1703180

دیدگاه‌ها