کد خبر : 1818000 | 15 فروردين 1401 ساعت 13:00 | 13.4K بازدید | 2 دیدگاه

شب رویایی کیانی با یک دسته گل (عکس)

کاپیتان تراکتور در یک شب رویایی مقابل تیم سابق خود به میدان رفت.

شب رویایی کیانی با یک دسته گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور شب گذشته موفق شد مس رفسنجان را در چارچوب هفته بیست و چهارم با یک گل شکست داده و بعد از سیزده بازی طعم برد را بچشد. یکی از چهره های ویژه این بازی مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور بود.

کیانی بعد از ترک تراکتور و حضور در سپاهان، در نیم فصل دوم لیگ بیستم راهی مس رفسنجان شد. او در پایان دور رفت فصل جاری درخواست جدایی به باشگاه مس داد تا بار دیگر راهی تبریز شده و پیراهن تراکتور را به تن کند. باشگاه مس ابتدا با این درخواست مخالفت کرد ولی در نهایت بازگشت کیانی به تراکتور عملی شد تا او در نیم فصل دوم برای سرخ پوشان به میدان برود.

1703186

دو ماه بعد از جدایی از مس، مهدی کیانی شب گذشته در ورزشگاه یادگار امام مقابل این تیم به میدان رفت. کاپیتان تراکتور در شبی که تماشاگران به ورزشگاه بازگشته بودند و استقبال گرمی هم از او داشتند با یک دسته گل به سمت نیمکت تیم سابقش رفته و خوش و بش صمیمانه ای با ربیعی و دیگر اعضای تیم مس داشت.

اولین دیدار کیانی با تی تی ها پس از بازگشت با یک پیروزی همراه شد تا یک شب رویایی برای او در ورزشگاه یادگار امام رقم بخورد. کیانی که در پیش، حین و پس از بازی یکی از سوژه های تشویق تماشاگران بود، پس از پایان بازی به سمت آنها رفته و تشکر خود را ابراز کرد.

عکس: مهرداد نوع بشر

دیدگاه‌ها