کد خبر : 1818023 | 15 فروردين 1401 ساعت 14:25 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ما بازی کردیم، فجر موقعیت داشت؛

محمدزاده: بازی دیشب ما به چشم نیامد!

مدافع آلومینیوم معتقد است نمایش تاکتیکی بهتری از فجر سپاسی داشتند ولی به سه امتیاز نرسیدند.

محمدزاده: بازی دیشب ما به چشم نیامد!

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده درباره تساوی آلومینیوم مقابل فجر سپاسی عنوان کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی داشتیم و کادر فنی ما، آنالیز خوبی از تیم فجر انجام داده بود ولی با وجود اینکه تمام توانمان را برای رسیدن به سه امتیاز به کار گرفتیم و تلاش زیادی کردیم، اما به هدف‌مان که کسب پیروزی در این دیدار بود، نرسیدیم.

او ادامه داد: با احترام به تیم فجر، به نظرم به لحاظ فنی خیلی سرتر از آنها بودیم و به غیر از ۱۵-۱۰ دقیقه، بازی را دراختیار داشتیم ولی نمایش خوب ما به چشم نیامد و همه در خلاصه بازی آن موقعیت‌های فجر را دیدند. در لحظات آخر هم توپ‌های ما از کنار تیرک فجر رد می‌شد و متاسفانه خوش‌شانس نبودیم.

مدافع با تجربه آلومینیوم در خصوص شرایط این تیم اظهار کرد: در یک هفته گذشته تمرینات خوبی زیر نظر آقای رحمتی داشتیم و از نظر روحی به شرایط مطلوبی نسبت به قبل رسیدیم. تلاش زیادی هم کردیم که سه امتیاز بازی با فجر را بگیریم، اما این اتفاق نیفتاد و حالا به دنبال موفقیت در ادامه فصل هستیم تا جایگاهمان را بهتر کنیم.

محمدزاده درباره دریافت کارت زرد منجر به محرومیت مقابل فجر ابراز کرد: واقعا داور تصمیم سختگیرانه‌ای گرفت، وگرنه تکل من به بازیکن حریف نخورد و شدت هم نداشت و اگر هم خطا بود، از موقعیت گلزنی حریف جلوگیری نکرد، اما همان تصمیم داور باعث شد بازی آینده تیمم را از دست بدهم.

او در مورد دیدار هفته آینده آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: تمام هدف ما موفقیت در این بازی است و برنامه ویژه‌ای روی آن داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌دانیم کار راحتی نخواهیم داشت، اما با صحبت‌هایی که آقای رحمتی انجام دادند، انگیزه زیاد و هدف‌های بزرگی داریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم و به مرحله بعد برویم.

دیدگاه‌ها