کد خبر : 1818079 | 15 فروردين 1401 ساعت 22:22 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایده‌های روشنی برای این بازی داریم

یورنته: قرار است سیتی کار را برای ما سخت کند

مارکوس یورنته، ستاره اسپانیایی اتلتیکومادرید‌ تاکید کرد که این تیم کار دشواری برابر منچستر‌سیتی پیش رو خواهد داشت.

یورنته: قرار است سیتی کار را برای ما سخت کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب دو تیم منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بسیاری شانس تیم پپ گواردیولا را برای صعود بیشتر می‌دانند اما اتلتیکو طی سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان تیمی متفاوت نشان داده است.

مارکوس یورنته، هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید، در کنفراس خبری پیش از بازی حاضر شد و گفت: "تیم مشتاق و جاه‌طلب است.  این یک بازی مهم است، یک رقیب بسیار پیچیده، که فصول فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و قرار است کار را برای ما سخت کند.  این تیم ایده‌های روشنی دارد و مطمئنا یک بازی عالی خواهد داشت.

1703285

اخیرا بردهای خوبی داشته‌ایم.  تیم‌ها روزهای بدی و خوبی را پشت سر می‌گذارند. ما حالا یک اتفاق بسیار مثبت داریم و باید از آن استفاده کنیم. ما ایده‌های خیلی واضحی داریم، سعی می‌کنیم یک بازی عالی انجام دهیم و نتیجه هر چه باشد، خواهد بود..."

از مارکوس یورنته سوال شد که آیا شانس بیشترِ سیتی روی کاغذ برای صعود، انگیزه آنها را افزایش خواهد داد یا خیر که او در جواب گفت: "نه من به جزئیات توجه نمی‌کنم. می‌دانم که چه کاری باید انجام دهم و فکر می‌کنم که تیم نیز همین‌گونه است."
 

دیدگاه‌ها