کد خبر : 1818101 | 16 فروردين 1401 ساعت 08:27 | 23K بازدید | 2 دیدگاه

مهدی بعد از کرونا یک ربع بازی کرد؛

تحکیم صدرنشینی یاران طارمی

پورتو با پیروزی سه بر صفر مقابل سانتاکلارا صدرنشینی خود را تحکیم بخشید.

تحکیم صدرنشینی یاران طارمی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۴۵ امشب در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم رده دهمی سانتا کلارا خواهد رفت.

در شبی که انتظار می رفت یک دوئل ایرانی را شاهد باشیم، طارمی نیمکت نشین بود و محبی جایی در لیست تیمش نداشت. مهدی طارمی که در دیدار هفته قبل لیگ برتر پرتغال به دلیل ابتلا به کرونا حضور نداشت و پس از آن هم اردوی تیم ملی ایران را از دست داده بود، امشب به فهرست نفرات تیمش مقابل سانتا کلارا بازگشت اما نیمکت‌نشین بود. 
محمد محبی که در بازگشت به ترکیب سانتاکلارا بعد از دوران مصدومیت خوش درخشیده بود، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل پورتو داشت ولی سرمربی تیم در تصمیمی عجیب نام او را از لیست نفرات بازی امشب خط زد.

1703303

فوتبال پورتو پیش از این بازی با ۲۳ پیروزی، چهار مساوی و ۷۳ امتیاز در صدر جدول حضور داشت و سانتاکلارا با 31 امتیاز صاحب مکان دهم بود. میزبان برای حفظ فاصه شش امتیازی اش با تیم دوم در پی کسب هر سه امتیاز و میهمان به یک امتیاز هم قانع بود.

در شبی که ویرا و اوانیلسون زوج تهاجمی پورتو را تشکیل می دادند این تیم با دبل ستاره جوانش، نیمه اول را دو بر صفر برنده راهی رختکن شد. فابیو ویرا در دقایق 38 و 41 برای پورتو گلزنی کرد.  نیمه دوم شاهد ورود مهدی طارمی به زمین در دقیقه 73 به جای ماریو بودیم. حضور ستاره ایرانی در خط حمله پورتو، موتور این تیم در فاز تهاجمی را دوباره روشن کرد و شاگردان کنسیسائو یک بار دیگر در دقیقه 84 توسط سانوسی دروازه میهمان را باز کردند. این آخرین گل بازی بود و پورتو موفق شد با کسب پیروزی 3 بر مقابل سانتاکلارا چهارمین سه امتیاز متوالی خود در لیگ را ثبت کند.

یاران طارمی هفته بیست و هشتم را با 76 امتیاز و حفظ فاصله 6 امتیازی نسبت به اسپورتینگ لیسبون رده دومی به پایان رساندند. سانتاکلارا هم 31 امتیازی ماند تا بدون تغییر و با رتبه دهم راهی هفته بیست و نهم شود.

دیدگاه‌ها