کد خبر : 1818126 | 16 فروردين 1401 ساعت 11:23 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌لیخت: مک‌کنی در دنیای دیگری زندگی می‌کند

ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، معتقد است که وستون مک‌کنی بامزه‌ترین بازیکن این تیم است.

دی‌لیخت: مک‌کنی در دنیای دیگری زندگی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مک‌کنی یکی از بازیکنان تاثیرگذار یوونتوس در فصل جاری بوده که در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست اما امیدوار است که به زودی بتواند بار دیگر به ترکیب این تیم برگردد. 
به نظر می‌رسد که بازگشت این بازیکن با استقبال بسیاری از بازیکنان یووه خصوصا دی‌لیخت مواجه شود، چرا که او معتقد است مک‌کنی خودش را به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در زمین تبدیل کرده است. 
این مدافع هلندی در گفتگو با سی بی اس در پاسخ به این سوال که بامزه‌ترین بازیکن یووه چه کسی است اظهار داشت:«من فکر می‌کنم مک‌کنی. وستون در دنیایی کاملا متفاوت با ما زندگی می‌کند. تماشای او و سبک زندگی او بسیار جالب است.»

 

1703355


دی‌لیخت درباره سبک بازی این بازیکن در یووه اضافه کرد:« او از آمریکا آمده و من فکر می‌کنم که حضورش در این تیم و در کنار این بازیکنان باعث شده که پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. او بازیکن بسیار جالبی در تیم است و به یکی از بازیکنان مهم تیم ما تبدیل شده است.»
مک‌کنی در سال 2020 از شالکه جدا شد و پیراهن یوونتوس را به تن کرد. او از همان زمان نشان داد که توانایی بسیاری در درخشش برای این تیم دارد. 
این هافبک تیم ملی آمریکا که موفق شد به همراه تیم ملی کشورش مجوز حضور در جام جهانی قطر را به دست آورد پس از گلزنی برای یووه بارها با تقلید از صحنه‌های شخصیت مشهور و خیالی هری پاتر خوشحالی کرده و همین موضوع توجه بسیاری را جلب کرده است.

دیدگاه‌ها