کد خبر : 1818198 | 16 فروردين 1401 ساعت 16:28 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

فراز متفاوتی را خواهید دید

امامعلی: گله ای بابت نیمکت نشینی ندارم

بازیکن مس رفسنجان می گوید برای محمد ربیعی احترام قائل است و هیچ وقت به نیمکت نشینی اعتراض نداشته است.

امامعلی: گله ای بابت نیمکت نشینی ندارم

به گزارش "ورزش سه" مس رفسنجان علی رغم  موقعیت‌هایی که در دیدار با تراکتور داشت اولین بازی سال جدید را واگذار کرد تا همچنان در نتیجه‌گیری ناکام بماند فراز امامعلی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی جذابی بود و واقعا می‌توانم بگویم هواداران‌ تراکتور جزو پرشورترین هواداران دنیا هستند و من از حضور تماشاگران لذت بردم. همه جوره ما سوار بر بازی بودیم و متاسفانه توپ های ما وارد دروازه نشد و می‌توانم بگویم جریمه سختی شدیم و فکر می‌کنم فقط با یک کرنر بازی را واگذار کردیم. تیم تراکتور برای من خیلی قابل احترام است و واقعاً این تیم را قلبی دوست دارم و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.
او در مورد قضاوت داور ادامه داد: من از دقیقه ۶۰ وارد زمین شدم ولی فکر می‌کنم پنجاه- پنجاه ها را به سود تراکتور می‌گرفت. تیم های پر طرفدار زیادی داریم که قرار است بعد از مدتها هوادارانشان به ورزشگاه بیایند و مدتی داوران ما از این جو دور بودند. انشاالله در آن شرایط سوت هایشان تحت تاثیر قرار نگیرد. در حالی که تیم ها می توانستند موقعیت های خیلی خوب در حملات سریع داشته باشد همه را سوت زدند و سرعت بازی گرفته شد. فکر می‌کنم  داوری مشکل آنچنانی نداشت و فقط در همین حد که گفتم بود. شما نگاه کنید در لیگ انگلیس یا  لیگ های دیگر صحنه هایی که تنه به تنه می شوند را در هیچ کجای دنیا خطا نمی گیرند و اینگونه کیفیت بازی را پایین می آورند. تماشاگر و بیننده‌های تلویزیون از این توقف ها خسته می‌شوند، امیدوارم سرعت بازی را نگیرند، همین! 
این بازیکن در خصوص عدم پیروزی مس در چند بازی اخیر عنوان کرد: متاسفانه به شخصه بنا به شرایطی بازی با ذوب‌آهن را از دست دادم و در چند نوبت تمرین غایب بودم. در بازی با ذوب آهن خوب نبودیم که نتیجه را واگذار کردیم اما برای مثال در دیدار با تراکتور مستحق باخت نبودیم. در مورد این گونه بازی ها نمی توانم نظری بدهم چون واقعا نباید شکست می‌خوردیم. کادرفنی و بچه ها واقعا دارند زحمت می‌کشند و دوست داشتیم جایگاه چهارمی را حفظ کنیم ولی یک پله پایین تر آمدیم، قطعاً در آینده جایگاه اصلی ما را به دست می آوریم. این اتفاقات و عدم نتیجه گیری برای تمام تیم ها در طول یک فصل اتفاق می افتد ولی به روزهای خوبمان برمی‌گردیم و دل هوادارانمان را شاد می کنیم.
وی در مورد دیدارشان در جام حذفی با تیم شهرداری ماهشهر نظرش را اینگونه بیان کرد: این تیم نفت مسجدسلیمان و هوادار؛ دو تیم لیگ برتری را حذف کرده و فکر می کنم انگیزه فوق العاده ای برای این بازی داشته باشند. ما حریف را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قوا می‌رویم که انشاالله به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.
امامعلی که سال گذشته بازیکن ثابت مس بود ولی امسال در بعضی از بازی ها به میدان نرفت در مورد اینکه هدفش در سال ۱۴۰۱ چیست افزود:  امسال قصد داشتم اتفاق بزرگی را رقم بزنم. نیم فصل اول خیلی برایم خوب بود و به نظرم فصل بدی را پشت سر نگذاشتم. در یکسری بازی ها بیرون نشستم و واقعا نسبت به محمد ربیعی ارادت دارم. او جزو مربیانی است که از صمیم قلبم دوستش دارم. بابت بازی هایی که بیرون نشستم هیچ اعتراض و گلایه ای ندارم. همیشه برای تیمم، مجموعه مس و در راسش محمد ربیعی آرزوی موفقیت دارم. قسمت ما امسال اینگونه بوده ولی به شما قول می دهم در  چند بازی آینده و یا فصل بعد فراز متفاوتی را ببینید.

دیدگاه‌ها