کد خبر : 1818281 | 16 فروردين 1401 ساعت 23:59 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیدعباسی: هندزفری داور فقط برای ما خراب است!

داوود سید عباسی از مشکلات تیمش و حمایت نشدن‌های شهرخودرو در استان خراسان صحبت کرد و همچنین از داوری‌ها گلایه داشت.

سیدعباسی: هندزفری داور فقط برای ما خراب است!

به گزارش "ورزش سه"، داوود سید عباسی پس از تساوی مقابل گل گهر در کنفرانس خبری گفت: به تیم خوب گل گهر تبریک می‌گویم؛ تیم بسیار خوبی است و هیچ کس از توانایی‌های این تیم غافل نیست. آقای قلعه نویی استاد من بودند و مربی من هستند. باعث افتخار من بود که امروز در زمین کنار این استاد بزرگ قرار گرفتم و برای خودم جذابیت‌های خاص خودش را داشت. به بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم. ما با جریانات وحشتناکی می‌جنگیم و با توجه به تمام مشکلاتی که داریم به زمین می‌رویم. جریاناتی علیه تیم ما وجود دارد که اسم تیم‌مان ساده‌ترین مسئله است. اتفاقاتی در جریان بازی می‌افتد، کارشناسی می‌کنند و دو یا سه صحنه را می‌آورند و می‌گویند این صحنه خطا و یا پنالتی بود یا نبود اما این‌طور نیست و بسیار راحت می‌توان یک بازی را درآورد.

سرمربی شهرخودرو اضافه کرد: هیچ‌ کس به توانایی‌های تیم خوب گل گهر شک ندارد و این تیم احتیاجی به این مسائل ندارد و در بازی‌هایی که انجام داده تیم غالب زمین بوده و از نظر فنی و تاکتیکی قابل احترام است و احتیاجی به تعریف ندارد؛ اما ناخودآگاه این جریانات علیه تیم ما وجود دارد. بازیکنان ما جوان هستند حتی بعضی از آن‌ها سال اول‌شان است. تیم شهرخودرو از ابتدای فصل تا الان مشکلات زیادی را طی کرده است اما با چشم می‌بینیم که بازیکنان ما نه فقط در زمین بلکه در خارج از زمین هم با یک سری مسائل می‌جنگند که علیه تیم ماست.

سید عباسی در مورد داوری اظهار داشت: جالب است که امروز در دو یا سه صحنه داور به بازیکن ما اجازه ورود به زمین نمی‌داد و رویش را به سمت دیگری کرده بود. هرچقدر به کمک داور می‌گفتیم بازیکن ما به زمین برود می‌گفت هندزفری من کار نمی‌کند و نمی‌شود و می‌گفتیم دست تکان بده اما می گفت خراب است! اما سه بار داور را با هندزفری صدا کرد و آمد و به نیمکت ما کارت داد! چطور آن‌جا خراب نبود؟! گل سومی که ما خوردیم، سی ثانیه به بازیکن می‌گفتیم به زمین برو می‌گفت هندزفری من خراب است. چطور سه بار به داور گفتی بیا و به نیمکت ما کارت بده هندزفری خراب نبود؟ چرا مربی ما را اخراج کرد؟ برای من نامه زدند که اگر بار دیگر اخراج شوی سه جلسه محرومی و این مقدار جریمه می‌شوی یا یک بار دیگر حرف بزنی این اتفاق می‌افتد. ما که حرفی نمی‌زنیم اما به ارواح خاک پدرم من بغل زمین بودم چرا آقای تاجدار را اخراج کرد؟ چه چیزی گفت؟ همان طور که مربی بزرگی مثل آقای قلعه نویی تعویض می‌کند، تیم بر می‌گردد و مدیریت می‌کند و یا ما هم تیم را مدیریت می‌کنیم و تعویض انجام می دهیم، بعضی دوستان هم کارشان را بسیار خوب بلدند! واقعا نمی‌دانم چه چیزی بگویم.

سید عباسی ادامه داد: بازی بسیار خوب و زیبایی بود. ما و تماشاگرانی که آمده بودند کیف کردیم. حضور تماشاگران در این ورزشگاه زیبا، امکانات خوب، چمن بسیار عالی و تیم بسیار خوب لذت خاصی داشت. دیروز هم گفتم اگر از تیم گل گهر امتیاز کسر نمی‌شد شاید الان با مهره‌های خوبی که دارد برای قهرمانی می‌جنگید. جا دارد به مسئولین گل گهر خدا قوت بگویم. همچنین جا دارد از آنها و تمام کسانی که تیم ما را تا جایی که می توانند حمایت می‌کنند تشکر کنم. اگر قصه شهر خودرو را بگویم هفتصد مثنوی است! من سال‌های زیادی است که به لطف خدا در فوتبال ایران بودم و تیم‌هایی دیدم که مشکل داشتند اما اگر یک تیم شهرستانی مشکلی دارد حداقل شهرش پشتش است و یا از طرف مسئولین حمایتی انجام می‌شود اما ما هیچ کس را جز خدا را نداریم. بازیکنان ما فقط خدا را دارند و امروز هم گفتم مزدمان را از خدا می‌گیریم و هیچ ادعایی نداریم. نمی‌شود زحمت بچه‌های ما بی‌جواب بماند و نمی‌شود بی‌کسی این بچه‌ها با تلاشی که می‌کنند بی‌جواب بماند.

سرمربی شهرخودرو در پایان بیان کرد: در همین سیرجان آدم لذت می‌برد که با چنین تیمی در چنین مکانی بازی می‌کند. چرا آدم نباید حقیقت را بگوید؟ من به یک سری از بازیکنان جوانم چیزی نمی‌توانم بگویم و آن‌ها از جان‌شان مایه می‌گذارند و جوابش را می‌بینند اما کسی که حق این بچه‌ها را می‌خورد جوابش را در این دنیا و روز قیامت خواهد داد. من شخص خاصی را مثال نمی‌زنم و نام نمی‌برم اما هر کسی که حق این بچه‌ها را پایمال می‌کند خدا انشالله در این دنیا و آن دنیا جواب‌شان را بدهد. از تیم خوب گل گهر و مسئولین گل گهر تشکر می‌کنم. واقعا می‌توانی اینجا یک باشگاه حرفه‌ای را ببینی و حس کنی در یک باشگاه حرفه‌ای بازی می‌کنی. به آن‌ها تبریک می‌گویم و در ادامه راه برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و از خدا می‌خواهم حواسش به ما باشد چرا که هیچ کس حواسش به ما نیست.

دیدگاه‌ها