کد خبر : 1818335 | 17 فروردين 1401 ساعت 11:29 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

امید نفت مسجد سلیمان یک امید است!

نفت مسجد سلیمان شب گذشته در مصاف با ذوب آهن دست به کار بزرگی زد و با گلزنی مهدی هاشمی نژاد یک بر صفر در استادیوم نقش جهان به برتری رسید.

امید نفت مسجد سلیمان یک امید است!

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه در برابر تیمی که هفته هاست به روزهای خوب برگشته یک نتیجه عالی و فوق العاده برای رضا مهاجری در هفته نخست حضور روی نیمکت نفت مسجد سلیمان بود. تیمی که خیلی ها آخرین بردش در لیگ برتر را فراموش کرده بودند و از همه مهمتر این برد موجب شد تا نفت بعد از هفته ها از جمع دو نامزد سقوط به دسته پایین تر خارج شود.

اما نکته جالب در مورد گل تیم نفت مسجد سلیمان به تیم ذوب آهن که به زعم کادر فنی تیم اصفهانی و در راس آن مهدی تارتار در موقعیت آفساید به ثمر رسید، این است که زننده آن بازیکن تیم ملی امید بوده است. مهدی هاشمی نژاد که با پیراهن تیم ملوان به اردوی تیم ملی جوانان راه پیدا کرد و در ادامه مسیر با توجه به لغو مسابقات جام ملت های آسیایی جوانان به خاطر کرونا نتوانست در این مسابقات به همراه تیم ملی جوانان حضور یابد. او اکنون یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی امید به حساب می آید و خرداد ماه به همراه این تیم در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا حاضر خواهد شد. او روی پاس امیر روستایی که قبلا بازیکن تیم ملی جوانان و امید بوده این گل سرنوشت ساز را به ثمر رساند و امید را به اردوی تیم نفت مسجد سلیمان برگرداند.

این برد به طور حتم باعث می شود تا تیم نفت مسجد سلیمان در 6 هفته باقی مانده با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان برود و در نهایت ماندن خود را در جدول بازی های لیگ برتر قطعی کند.

عکس‌ها:احمد قورچانی

1703682

دیدگاه‌ها