کد خبر : 1818359 | 17 فروردين 1401 ساعت 13:15 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت ما همچنان تلاش برای حفظ شهرخودرو است

حسین زاده: برابر گل‌گهر بدشانس بودیم

هافبک تکنیکی شهرخودرو در جدال با گل گهر در نمایشی موفق توانست زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گیرد.

حسین زاده: برابر گل‌گهر بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو در شرایطی که تا دقایق پایانی دیدار مقابل گل گهر در سیرجان دست به یک شگفتی بزرگ زده و از حریف پیش بود، در نهایت با تساوی به کار پایان داد تا شرایط آنها برای بقا همچنان سخت به نظر برسد.

مرتضی حسین زاده وینگر تکنیکی شهرخودرو در این بازی روی حرکت انفرادی جالب توجهی که داشت توانست گل دوم تیمش را در جریان تساوی 3-3 دو تیم به نام خود کند. او درباره این دیدار می‌گوید: ما از انگیزه بالایی برابر حریف برخوردار بودیم و با انگیزه برد در این بازی حاضر شده بودیم. خدا را شکر که توانستیم خیلی زود به اهداف خودمان برای گل نیز دست پیدا کنیم. مقابل گل گهر اما بدشانس بودیم که در نهایت کار را در دقایق پایانی با تساوی پایان دادیم. این بازی می‌توانست یک بازگشت فوق العاده برای ما محسوب شود. با این حال نمایشی که در این بازی به جا گذاشتیم باعث شد تا برای آینده امیدوارتر کار را دنبال کنیم. مطمئن هستم که در شش بازی آینده نیز قادر خواهیم بود کار بزرگی را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: ما هدف بزرگی داریم. کار ما برای بقا سخت است اما هیچ وقت ناامید نمی‌شویم. قادر خواهیم بود کار سختی را به سرانجام برسانیم اگر در بازی‌های بعدی هم با همین انگیزه کار را دنبال کنیم. ماموریت ما حفظ شهرخودرو در لیگ برتر است و این تلاش تا ثانیه پایانی لیگ ادامه خواهد داشت. از هواداران مشهدی می‌خواهیم در بازی‌های باقی مانده بزرگترین حامی و انگیزه ما باشند. تداوم حضور شهرخودرو در لیگ برتر یک اتفاق خوب و فوق العاده است که به تنهایی قادر به انجام آن نخواهیم بود بلکه نیاز به این داریم که همه اعم از مسئولین، هواداران و بازیکنان و کادرفنی در کنار هم باشند و برای این هدف تلاش کنند.

حسین زاده درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند گفت: این گل می‌توانست به من خیلی بیشتر از این بچسبد اگر با سه امتیاز همراه می‌شد. با این حال خوشحالم که مقابل تیم بزرگ و پرمهره گل گهر توانستیم نمایش غرور انگیزی را دنبال کنیم. بدشانس بودیم و می‌توانستیم برنده بازی هم لقب بگیریم اما دیگر نباید حسرت بخوریم و به شش بازی باقیمانده فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها