کد خبر : 1818360 | 17 فروردين 1401 ساعت 13:23 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

نفت مسجدسلیمان با مهاجری تیم دیگری شده بود

نورمحمدی: تلاش در زمین فوتبال بی‌نتیجه است

مدافع ذوب آهن با انتقاد از نحوه داوری‌ها در لیگ برتر مدعی است علیرغم تلاشی که برای کسب نتیجه دارند، یک پرچم اشتباه کار را علیه آنها می‌کند.

نورمحمدی: تلاش در زمین فوتبال بی‌نتیجه است

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که روند نتیجه گیری خوبی را دنبال می‌کرد در دیدار شب گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان غافلگیر شد و با شکست خانگی کار را به پایان رساند. حامد نورمحمدی مدافع باتجربه این تیم درباره این بازی اینطور می‌گوید: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم علاوه بر کنترل تیم حریف، چند موقعیت روی دروازه این تیم ایجاد کنیم ولی متاسفانه از آن استفاده نکردیم و از این طرف تیم حریف بدون خلق موقعیت به گل رسید و بعد از آن هم نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم و شکست خوردیم.

وی با انتقاد نسبت به داوری این بازی در صحنه منجر به دریافت گل می‌گوید: گلی که تیم نفت زد به طور واضحی در موقعیت آفساید قرار داشت، تمام بازیکنان حاضر در صحنه دیدند که به وضوح بازیکن نفت در آفساید بود ولی نمی‌دانم کمک داور در آن لحظه حواسش کجا بود که موقعیت به این آشکاری را ندید و با یک پرچم نزدن اشتباه نتیجه بازی را تغییر داد. با این اشتباه روند نتایج خوب ما هم قطع شد و می‌توانستیم ببریم و به رتبه هفتم جدول بیاییم. متاسفانه هرچقدر در زمین زحمت می‌کشیم کمک داور با یک پرچم نزدن آن را خراب می‌کند.

مدافع ذوب آهن در ادامه با اشاره به اعتراض مهدی تارتار در نشست خبری، گفت: ایشان حق دارد و بحث ما هم فقط این بازی نیست. چندین بازی با اشتباهات سریالی داوران نتیجه را از دست تیم ما در آورده است. بازی با پیکان یا بازی با هوادار که بازیکن حریف 3 متر در آفساید بود و کمک داور بازهم آن را ندید و همین ها خیلی به تیم ما ضربه زد. ذوب آهن همیشه از این لحاظ مظلوم است و در داخل خود اصفهان هم اشتباهات داوری علیه تیم ماست. متاسفانه هوادار پرتعداد نداریم و برای همین صدای ما شنیده نمی‌شود. پرسپولیس به خاطر دیر انجام شدن یک تعویض ببینید چه جنجالی کرد که کل ایران به هم ریخت ولی گل آفساید به این واضحی علیه ما زده شد ولی صدایمان به گوش کسی نمی‌رسد. فصل‌های قبل هم برای ذوب آهن این اتفاقات رخ داده و مساله مربوط به الان نیست.

نورمحمدی در مورد تغییرات نفت با تغییر سرمربی گفت: نفت به وضوح تغییر کرده بود و به خاطر آمدن آقای مهاجری نسبت به قبل متفاوت بازی کردند، همین موضوع کار ما را سخت کرده بود. من با آقای مهاجری کار کردم، واقعاً از مربیان خوب فوتبال ما هستند. نفت مسجد سلیمان هم تیم سابق خودم است، امیدوارم از این به بعد نتیجه بگیرند و در لیگ بمانند.

وی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ گفت: تعطیلات لیگ در مقطع نوروز به روند تیم ما آسیب زد و حالا هم دوباره به تعطیلات می‌رویم و این به ضرر تیم‌هایی است که در شرایط برد بودند. امیدوارم این بار از این فرصت خوب استفاده کنیم و بتوانیم به روزهای خوب ذوب آهن برگردیم.

مدافع ذوب آهن در مورد اینکه تیمش نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه مدعی سهمیه است، گفت: بله چند تیم در لیگ مثل ما در میانه جدول هستند و خطری احساس نمی‌کنند. با این وجود دلیل نمی‌شود که برای هفته‌های پایانی بی انگیزه باشیم. به هر حال هرچقد رتبه تیم بالاتر باشد برای بازیکنان هم بهتر است. تلاش می‌کنیم بهترین رتبه ممکن را در پایان فصل کسب کنیم. هرچند تا اینجا هم خوب کار کردیم و به نظرم با توجه به وضعیت فصل قبل ذوب آهن رتبه یک رقمی هم برای ما خوب است.

دیدگاه‌ها