کد خبر : 1818363 | 17 فروردين 1401 ساعت 13:46 | 29.1K بازدید | 2 دیدگاه

شریفی:حریف‌خطرناکی برای استقلال و پرسپولیس خواهیم بود

شریفی می‌گوید کم تجربگی بازیکنان شهرخودرو باعث شد تا بازی 3-1 را از دست بدهند.

شریفی:حریف‌خطرناکی برای استقلال و پرسپولیس خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شریفی مهاجم تیم شهرخودرو در مورد بازی با گل گهر گفت: می‌دانستیم جلوی چه تیم بزرگ و خوبی بازی می‌کنیم. یک مربی بزرگ دارد و بازیکنان هم همه ستاره بودند اما حریف را آنالیز کردیم و تمرین داشتیم. واقعیت این است که تیممان خیلی خوب شده و بچه‌ها با دل و جان زحمت می‌کشند. تیممان خیلی خوب شکل گرفته و فکر می‌کنیم آخرین موقعیت عمرمان است.

او در مورد جبران نتیجه 3-1 در آخرین دقایق بازی اظهار داشت: گل گهر تیم خیلی خوب و بزرگی است، ما اشتباهات کوچکی کردیم. این بستگی به تجربه دارد، بازیکنان آنها تجربه زیادی در فوتبال دارند. آنها از تجربه خود استفاده کردند.

شریفی راجع به گل مشکوک به آفساید نفت مسجدسلیمان و 17 امتیازی شدن این تیم توضیح داد: ما جلوی هوادار گل آفساید خوردیم و رقیبمان دیروز گل آفساید زد. رقبای ما در زمین شهر ما بازی می‌کنند اما ما حق بازی در زمین امام رضا را نداریم. این عجیب ترین اتفاق زندگی من است؛ اینکه ما نمی‌توانیم در استادیوم اصلی شهر بازی کنیم اما رقیب مستقیم ما می‌تواند. دیروز باید بودید و می‌دیدید چطور یک شهر حامی گل گهر بود اما اینجا ما فقط خودمان هستیم و خودمان.

او درخصوص کار کردن با سیدعباسی گفت: آقای سیدعباسی یک مربی جوان و به‌روز است و کمک مربیان خوبی هم دارد. اوضاع تیم ما کاملا رفاقتی است و اصلا اهمیتی ندارد چه کسی بازی کند. ما سرمان را برای تیممان می‌گذاریم. این اتفاقی نیست که وضعیت تیم درست شود و همه دنبال این هستیم که سهمیه را حفظ کنیم. بدشانسی دست از سر ما بردارد، اوضاع کاملا خوب خواهد شد.

مهاجم شهرخودرو در پایان درباره شانس بقای این تیم اظهار داشت: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و قطعا برای هر حریفان خطرناک خواهیم بود. ما شش فینال داریم و سرنوشت تک تک ما به این بازیها بستگی دارد. این برای بازیکنان جوانتر شدیدتر است. ما تمام توانمان را می‌گذاریم تا در آخر فصل شرایط به سودمان باشد.

دیدگاه‌ها