کد خبر : 1818474 | 18 فروردين 1401 ساعت 10:07 | 58K بازدید | 6 دیدگاه

شوخی آنچلوتی با بنزما: مقابل چلسی بازی نمی‌کنی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی با شوخی خود شوک جالبی را به کریم بنزما وارد کرد.

شوخی آنچلوتی با بنزما: مقابل چلسی بازی نمی‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
کریم بنزما ستاره بی‌چون چرای این بازی بود و موفق شد در نیمه اول با یک دبل تماشایی تیمش را پیروز به رختکن بفرستد. این مهاجم فرانسوی در نیمه دوم نیز از اشتباه آنتونیو رودیگر و ادوارد مندی استفاده و برای بار سوم دروازه چلسی را باز کرد تا کار را برای شاگردان توماس توخل بسیار دشوار کند. 
درخشش این ملی‌پوش فرانسوی در بازی برابر پاری سن ژرمن نیز باعث شده بود که رئال مادرید به بازی برگشته و علیرغم دریافت دو گل از این تیم بتواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

 

1703908


با این حال کارلو آنچلوتی که با منفی شدن تست کرونا صبح روز گذشته خودش را به اردوی تیمش در لندن رسانده بود قبل بازی شوخی جالبی با این بازیکن کرد. 
آنها پیش از ورود به استمفوردبریج مکالمه‌ای با هم داشتند که به خنده بلندی ختم شد و پس از آن کارلو به آمازون پرایم گفت:«وقتی از اتوبوس پیاده شدیم من به او گفتم که قرار نیست بازی کند چون پزشکان تیم شرایطش را تایید نکرده‌اند و حالا باید تحت نظر ماساژور باشد.»
با این حال شوخی کارلو مدت زیادی دوام نیاورد و بنزما خیلی زود متوجه شد که این موضوع حقیقت ندارد و او در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت، همین باعث خنده بلند هر دو طرف شد. 
کریستیانو رونالدو نیز پیش از این در اظهاراتش درباره آنچلوتی گفته بود که این مربی ایتالیایی تا به حال چند بار این شوخی را با او انجام داده و حتی باعث عصبانیتش شده اما پس از آن با خنده گفته که چنین چیزی واقعیت ندارد. به نظر می‌رسد که این راهکار کارلو برای روحیه دادن به بازیکنان بزرگ تیمش پیش از دیدارهای حساس باشد.

دیدگاه‌ها