کد خبر : 1818481 | 18 فروردين 1401 ساعت 21:15 | 19.8K بازدید | 6 دیدگاه

جیمی کاراگر:

هدایت اورتون برای آنچلوتی سخت‌تر از رئال بود

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول‌ معتقد است که شرایط آنچلوتی در رئال مادرید بهتر از اورتون است.

هدایت اورتون برای آنچلوتی سخت‌تر از رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
آنچلوتی که پیش از این به کرونا مبتلا شده بود، صبح روز گذشته با منفی شدن تستش به لندن سفر کرد تا در کنار شاگردانش حضور داشته باشد و در بازی چهارشنبه شب روی نیمکت رئال بنشیند.
این مربی ایتالیایی پس از جدایی از اورتون برای دومین بار به مادرید برگشت تا هدایت رئال را برعهده بگیرد و فصل خوبی را تا اینجا پشت سر گذاشته است. آنها شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند و در لالیگا نیز با 12 امتیاز اختلاف در صدر جدول ایستاده‌اند. 

 

1703894


کاراگر پس از پایان بازی رئال مادرید و چلسی به سی بی اس اسپورت گفت:« او مربی‌ای است که وقتی بازیکنان درجه یک و بزرگی دارد بهتر کار می‌کند. شاید در اورتون باید بیشتر با بازیکنان کار کرد و بازیکن بزرگ زیادی هم در کار نیست. شاید باید تغییراتی ایجاد کرد، بازیکنان را بیشتر هدایت کرد و اطلاعات بیشتری در اختیار آنها قرار داد.»
او با اشاره به رابطه خوب بازیکنان با این مربی ایتالیایی اظهار داشت:« من با فرانک لمپارد و جان تری (که در چلسی بازیکن او بودند) صحبت کردم. آنها بسیار دوستش دارند. نه فقط به‌عنوان یک مربی بزرگ، بلکه به‌عنوان یک فرد هم دوستش دارند. من فقط فکر می‌کنم که او با داشتن ستاره‌های بزرگ شرایط بهتری دارد و به همین دلیل کار در اورتون برای او دشوار به نظر می‌رسید.»

دیدگاه‌ها