کد خبر : 1818539 | 18 فروردين 1401 ساعت 17:17 | 41.3K بازدید | 16 دیدگاه

موج تمجید از کارلتو؛

گواردیولا و کلوپ؟ بیایید از "آنچلوتیسمو" حرف بزنیم

پیروزی رئال در زمین چلسی موجی از تعریف و تمجید را روانه کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال کرد.

گواردیولا و کلوپ؟ بیایید از "آنچلوتیسمو" حرف بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در یکی از کامل‌ترین بازی‌های فصل خود توانست چلسی را 1-3 در لندن شکست داده و انتقام باخت سال گذشته را بگیرد. یک هفته بعد در برنابئو بازی برگشت برگزار خواهد شد و رئال با این نتیجه، شانس بیشتری برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارد.

1621738

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال یک هفته درگیر کرونا بود ولی بالاخره با منفی شدن تستش توانست روی نیمکت بنشیند. اندیشه‌های تاکتیکی او در بازی شب گذشته به‌خوبی جواب داد و رئال به یک برد بی حرف و حدیث دست یافت.

1703984

 

فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی مشهور دنیای فوتبال که سابقه هدایت رئال را در دو مقطع دارد، در مورد بازی دیشب گفت:« رئال مادرید خط دفاعی منسجم و محتاطی دارد. آسان نیست که به آنها گل بزنی و می‌توانند در حملات تفاوت ایجاد کنند و گل بزنند. راز آنچلوتی در شخصیتش است. می‌توان در جریان بازی فریاد زد اما او می‌داند که با آرامش چگونه در لحظات مهم تعیین کننده باشد. او تظاهر می‌کند که با حرفت موافق است اما همیشه تصمیم خودش را می‌گیرد. کارلو کاری می‌کند که باور کنی که تو تصمیم گرفته‌ای اما تصمیم گیرنده نهایی خودش است. فکر نمی‌کردم که بتواند قهرمان انگلیس شود. با چلسی قوی‌ترین تیم را نداشت. در آن زمان من سرمربی انگلیس بودم و واقعا فکر نمی‌کردم او قهرمان لیگ شود.»

1703985

 

الساندرو کاستاکورتا، اسطوره میلان و تیم ملی ایتالیا هم گفت:« کارلو همیشه آرامش خاصی دارد و به‌راحتی با شرایط هماهنگ می‌شود. همواره تیم‌های خوبی داشته اما همیشه حس بازیکن بودن نیز در او بوده است. در مورد پپ گواردیولا و کلوپ چیزهای زیادی گفته می‌شود اما آنچلوتی از نظر من در همان سطح است؛ هر چند که به او بهای لازم داده نمی‌شود. معتقدم حالا باید در مورد “آنچلوتیسمو” صحبت شود.»

دیدگاه‌ها