کد خبر : 1818652 | 19 فروردين 1401 ساعت 19:15 | 22.4K بازدید | 12 دیدگاه

توخل: بازی با رئال شانسی بود که از دست دادیم

توماس توخل، سرمربی چلسی، همچنان به خاطر شکست برابر رئال مادرید عصبانی و ناراحت است.

توخل: بازی با رئال شانسی بود که از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون به مصاف این تیم خواهد رفت. 
آبی‌های لندن این هفته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید رفتند و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خوردند تا در بازی برگشت کار سختی را پیش‌رو داشته باشند. به نظر می‌رسد که توخل هنوز با این باخت کنار نیامده است. 
این مربی آلمانی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون گفت:«ما جلسه‌ای نداشتیم اما از آن دست جلسات گفتگو محور نبود. ما معمولا نظرات بازیکنان را بسیار جدی می‌گیریم اما در طول دو بازی گذشته فکر کردیم که این بار بهتر است نظرات خودمان را مطرح کنیم. این کار پشت درهای بسته انجام شد تا بتوانیم از همه انتقاد کنیم.»

 

1688837


او با اشاره به این که کسی را مقصر شکست نمی‌داند اظهار داشت:«ما انگشت اتهام را به سمت کسی نگرفتیم و به دنبال مقصر شکست نیستیم. ما در این شرایط کنار هم هستیم اما باید مسائلی را در بازی خودمان مشخص می‌کردیم. باید مسائل دفاعی و اصول هجومی و کارهایی را که در آنها خوب نبودیم، شرح می‌دادیم.»
توخل معتقد است که این شرایط باید زودتر تغییر کند:« این برخلاف روند همیشگی ما است. ما باید شرایط را بررسی کرده و در این باره با تیم حرف می‌زدیم. ما باید حرکت در این مسیر را سریعا متوقف کنیم. بهترین فرصت بازی فردا برابر ساوتهمپتون است.»
سرمربی چلسی با اشاره به اهمیت بازی برابر رئال اضافه کرد:«حس می‌کنم شانس بزرگی را برابر رئال از دست دادیم چون بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان عادی نیست. این شب بزرگی برای حریفی بزرگ بود و ما نتوانستیم در بهترین سطح ممکن ظاهر شویم. به همین دلیل پس از این بازی عصبانی و ناراحت بودیم.»
او همچنین درباره شانس تیمش برای ادامه حضور در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت:«من اطمینان دارم که ما می‌توانیم فصل را در رده سوم تمام کنیم اما هیچ چیز قطعی نیست. لیگ برتر سخت‌ترین لیگ در دنیا است اما ما هنوز می‌توانیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.»

دیدگاه‌ها