کد خبر : 1818786 | 20 فروردين 1401 ساعت 17:54 | 12.1K بازدید | 22 دیدگاه

اورتون ۱-۰ یونایتد؛ گوردن در نقش فرشته نجات برای لمپارد

اورتون در یک بازی نزدیک موفق شد با یک گل منچستر یونایتد را شکست دهد.

اورتون ۱-۰ یونایتد؛ گوردن در نقش فرشته نجات برای لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان اورتون بحران زده بود که نهایتا این بازی با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

منچستریونایتد شروع بهتری داشت و می‌توانست در دقیقه 9 توسط مارکوس راشفورد به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب جردن پیکفورد به کرنر فرستاد شد.

1704375

در دقیقه ۱۲ باز هم مارکوس راشفورد بود که می‌توانست گل برتری منچستریونایتد را به ثمر برساند اما این مرتبه نیز واکنش فوق العاده پیکفورد مانع شد.

در دقیقه ۲۷ اورتون روی اولین موقعیت جدی خود موفق شد دروازه منچستر یونایتد را باز کند. ضربه آنتونی گوردن بعد از برخورد به هری مگوایر وارد دروازه یونایتد شد تا نتیجه ۱-۰ شود.

1704376

در دقیقه 36 اورتون می‌توانست توسط ریچارلیسون به گل دوم نیز دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب داوید دخیا به کرنر فرستاد شد.

در ادامه تلاش‌های منچستر یونایتد برای به ثمر رساندن گل تساوی بی‌نتیجه ماند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود اورتون خاتمه پیدا کند.

در اوایل نیمه دوم منچستر یونایتد می‌توانست روی پاس زیبای برونو‌ فرناندز توسط مارکوس راشفورد به گل اول دست پیدا کند اما بی دقتی ستاره انگلیسی مانع از این اتفاق شد.

در ادامه بازی منچستریونایتد تلاش زیادی انجام داد تا گل تساوی را وارد دروازه اورتون کند اما تلاش‌های این تیم نتیجه‌ای در پی نداشت.

1704377

منچستریونایتد با این شکست 51 امتیازی باقی ماند و حالا می‌توان گفت که شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به شکل قابل توجهی کاهش یافته که این می‌تواند یک کابوس بزرگ برای آنها تلقی شود.

دیدگاه‌ها