کد خبر : 1818800 | 20 فروردين 1401 ساعت 19:04 | 6.8K بازدید | 7 دیدگاه

توضیح این شرایط دشوار است؛

رانگنیک: از شرایط بد حریف استفاده نکردیم

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد اصلا از عملکرد تیمش در دیدار مقابل اورتون راضی نیست.

رانگنیک: از شرایط بد حریف استفاده نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون که در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی گرفته و به‌ندرت با فرانک لمپارد موفق به کسب پیروزی شده بود، امروز دست به کار بزرگی زده و با یک گل از سد منچستریونایتد گذشت. رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در پایان این دیدار مدعی شد شایعه حضور سرمربی جدید نباید حواس بازیکن این تیم را پرت کند و آنها از شرایط دشوار اورتون خوب استفاده نکرده‌اند.

رالف رانگنیک گفت: "اگر در طی 95 دقیقه به تیمی که سه گل مقابل برنلی دریافت کرده است گل نزنید، دیگر توضیح شرایط دشوار می‌شود. برای ما به‌عنوان کادر مربیگری منچستریونایتد، درک این شرایط و روند بازی آسان نیست. می‌توانستید احساس کنید که اورتون بعد از آن شکست مقابل برنلی از اعتماد به‌نفس لازم برخوردار نبودند، اما ما از این موضوع استفاده نکردیم. گل اورتون فضای بازی را تغییر داد، در نیمه دوم آنها فقط دفاع کردند و ما نتوانستیم لایه‌های دفاعی این تیم را باز کنیم.

1704398

فکر نمی‌کنم شایعات در مورد حضور سرمربی جدید در منچستریونایتد بتواند بهانه خوبی برای ما از بابت این عملکرد باشد. ما منچستریونایتد هستیم، پس چه نام سرمربی جدید 10 دقیقه دیگر و چه 14 روز اعلام شود، نباید تاثیری در مسابقه‌ای مثل بازی امروز ما داشته باشد و نباید این اخبار حواس ما را پرت کند.

آوردن خوان ماتا به میدان؟ ما باید کاری انجام می‌دادیم تا خلاقیت بیشتری را به خط میانی تیم تزریق کنیم، اما بازیکنی مناسب در لحظه مناسب بازی را پیدا نکردیم و این تغییر نتیجه نداد.

مصدومیت فرد؟ او یک مشکل عضلانی در ناحیه لگن دارد و من امیدوارم فرد مدت زیادی از میادین و ترکیب تیم دور نباشد. با توجه به مصدومیت اسکات مک‌ تومینای، غیبت هر دو هافبک دفاعی در این شرایط اصلا به سود تیم نیست."

دیدگاه‌ها