کد خبر : 1818802 | 20 فروردين 1401 ساعت 19:10 | 34.7K بازدید | 3 دیدگاه

هت‌تریک در دیرک؛

ستاره چلسی مرزهای بدشانسی را جابه‌جا کرد! (عکس)

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی در نیمه اول بازی مقابل ساوتهمپتون یک بار موفق به گلزنی شد و سه بار توپ را به دیرک زد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از قبول دو شکست سنگین در خانه مقابل برنتفورد در لیگ برتر و رئال مادرید در لیگ قهرمانان، امروز برای فراموشی این هفته دشوار و اعاده حیثیت در خانه ساوتهمپتون به میدان رفته است. شاگردان توماس توخل این مسابقه را بسیار هجومی و با طرح ریزی حملات متعدد آغاز کردند و تیمو ورنر در همان دقایق ابتدایی دو بار موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربات او هر دو به دیرک برخورد کرد.

در همان دقیقه سوم این مسابقه بود که تیمو ورنر روی ضدحمله چلسی صاحب فرصت گلزنی شده و می‌توانست دروازه ساوتهمپتون را باز کند، اما ضربه او بعد از برخورد به دیرک سمت چپ به سمت زمین بازگشت و این فرصت خوب برای گلزنی از دست رفت.

در دقیقه 6 اما این بار روبین لوفتوس چک از سمت راست ارسال دقیقی روی دروازه حریف داشت و تیمو ورنر در دهانه دروازه صاحب بهترین موقعیت ممکن برای گلزنی شد. اما ضربه سر این مهاجم آلمانی دقیق نبود و به دیرک افقی برخورد کرد تا او در طی تنها 6 دقیقه دو فرصت بسیار خوب را برای گلزنی از دست داده و در مقابل ساوتهمپتون بدشانس باشد. 

البته حملات چلسی ادامه یافت و این تیم در دقیقه هشت موفق شد توسط مارکوس آلونسو و در دقیقه 16 توسط میسون مونت به دو گل دست یابد. اما در نهایت تیمو ورنر در دقیقه 22 و در موقعیتی تک به تک دروازه‌بان ساوتهمپتون را دریبل کرده و موفق به باز کردن دروازه این تیم شد تا بدشانسی‌های او در این مسابقه پایان یابد. جالب اینجاست در دقیقه 31 ورنر یک بار دیگر توپ را به دیرک زد و در ریباند کای هاورتز موفق به گلزنی شد.

1704400
1704401
1704402

دیدگاه‌ها