کد خبر : 1818810 | 20 فروردين 1401 ساعت 19:39 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: چه روز و برد بزرگی برای اورتون رقم خورد

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون‌ از عملکرد شاگردانش مقابل منچستریونایتد تمجید کرد.

لمپارد: چه روز و برد بزرگی برای اورتون رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب چند نتیجه ضعیف اورتون امروز در گودیسون پارک میزبان منچستر یونایتد بود که نهایتا شاگردان فرانک لمپارد با ارائه یک نمایش حساب‌شده و خوب موفق شدند حریف خود را با نتیجه 1-0 شکست داده تا اوضاع خود را در جدول به قدری بهبود ببخشند.

فرانک لمپارد بعد از پیروزی مهم تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: "این برد واقعا احساس خوبی دارد. برد بزرگ و یک روز بزرگ. واقعیت این است موضع ما واضح بود، شما می‌توانستید آن را در استادیوم احساس کنید. روحیه جنگندگی و ویژگی‌هایی که نشان دادیم برای ما چیز بزرگی است. ما باید آن را تکرار کنیم.  اگر به همین روش ادامه دهیم، مطمئن هستیم موفق می‌شویم. 

در این شرایط من بزرگ‌ترین مدافع جوانان و بازیکنان جوان هستم، اما تعادل تیم مهم است. بازیکنان باتجربه تفاوت بزرگی را ایجاد می‌کنند."

1704418

لمپارد در ادامه گفت: "ما باید در هر دو بازی برنلی و وستهام امتیاز می‌گرفتیم.  چیزی که در مورد خودم یاد گرفتم این است که شما باید مثبت باشید و بچه‌ها را مثبت نگه دارید.  وقتی بچه‌ها مثل امروز می‌جنگند، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. ما یک بازی واقعا سخت را در خانه مقابل لستر پیش رو داریم.  من اینجا نمی‌نشینم و می‌گویم همه چیز عالی است و ما خوب هستیم. ما باید دوباره با همان نگرش پیش برویم و امتیازاتی را که برای بالا ماندن نیاز داریم به‌دست آوریم."

دیدگاه‌ها