کد خبر : 1818818 | 20 فروردين 1401 ساعت 20:34 | 4.4K بازدید | 4 دیدگاه

آرسنال ۱-۲ برایتون؛ برای بازگشت دیر شده بود

آرسنال یک شکست بد موقع و تلخ را با نتیجه 2-1 برابر برایتون متحمل شد.

آرسنال ۱-۲ برایتون؛ برای بازگشت دیر شده بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز از سری مسابقات هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان برایتون بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود تیم مهمان خاتمه پیدا کرد.

مطابق انتظار این آرسنال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و یکی دو موقعیت نیز روی دروازه برایتون ایجاد کرد اما نتیجه‌ای برای این تیم در پی نداشت.

در دقیقه 29 این برایتون بود که موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. لئاندرو تروسارد روی یک ارسال کات‌بک و با ضربه‌ای دقیق دروازه آرسنال را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

1704436

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد آرسنال موفق شد گل تساوی را توسط گابریل مارتینلی به ثمر برساند. با این حال بعد از بازبینی صحنه توسط VAR آفساید اعلام شد تا نیمه اول با همان یک گل به سود برایتون تمام شود.

آرسنال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد اما در دقیقه 67 این برایتون بود که موفق شد برخلاف جریان بازی گل دوم را به ثمر برساند. همکاری فوق العاده زیبای بازیکنان برایتون با ضربه نهایی اموپو همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

1704439

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد آرسنال توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ضربه مارتین اودگارد بعد از برخورد به مدافع برایتون تغییر جهت داد و وارد دروازه این تیم شد تا نتیجه 2-1 شود.

در ادامه تلاش‌های آرسنال برای به ثمر رساندن گل تساوی بی نتیجه بود تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سود برایتون خاتمه پیدا کند و شاگردان میکل آرتتا شکسته تلخ و بد موقعی را تجربه کنند.

1704440

دیدگاه‌ها